Ik ben aan het twijfelen tussen de ASUS V8200 of de Matrox G550 kaart. Ik wil de kaart alleen maar gaan gebruiken voor de TV out en niet voor spelletjes. Heeft iemand ervaring met de TV-OUT kwaliteit van 1 van deze beide kaarten
Verwijderd
als het om tv-out gaat kun je beter een ati 8500nemen of als je echt geld teveel hebt een ati 8500 dv.
Ik zou meteen voor de Matrox gaan ! Die zijn superfijn op tv-out. (en dual-monitor ook trouwens
) Ik heb zelf een 8200 en ben niet supertevreden met de tv-out (kan bv niet tegelijkertijd tv EN VGA aansturen maar maar 1 vd 2 dus tv-beeld==geen beeld meer op monitor. De Matrox kan dit zeker wel en via de ontzettend relaxte drivers ook nog eens supersimpel.)
En ATI kan ik niets over zeggen; die heb ik niet (in actie gezien) maar dat vroeg je ook nie
En ATI kan ik niets over zeggen; die heb ik niet (in actie gezien) maar dat vroeg je ook nie
Ik zou ook voor de Ati of de matrox gaan. Van deze kaarten is in het algemeen de kwaliteit van de tv-out beter. De Matrox is wel iets goedkoper.
zesdubbeltopic ofzo.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()