P1 133 Linux Redhat 7.2 Apache webserver. And a PII 433 @ 541 with Windows 2000
Kan volgens mij niet. Kan alleen als je gebruik maakt van Active Directory.
Uit de online help :
---
Local Group Policy
Each computer that runs Windows XP or Windows 2000 has exactly one local Group Policy object. In these objects, Group Policy settings are stored on individual computers, whether or not they are part of an Active Directory environment or a networked environment
---
Deze goup policy geldt voor alle gebruikers en wordt alleen overruled als je aanlogt op een domain.
Uit de online help :
---
Local Group Policy
Each computer that runs Windows XP or Windows 2000 has exactly one local Group Policy object. In these objects, Group Policy settings are stored on individual computers, whether or not they are part of an Active Directory environment or a networked environment
---
Deze goup policy geldt voor alle gebruikers en wordt alleen overruled als je aanlogt op een domain.
GoT Search: [topic=420033]Op woensdag 06 maart 2002 14:27 schreef total_confusion het volgende:
Hoe in vredesnaam moet je bij winxp locale policys maken voor de gebruikers.
Ik kan wel policys maken met mmc, en dan de met de module groepsbeleid. maar hoe knoop je ze dan vast aan een groep / gebruiker?
Ben pas 3 dagen bezig.. en ben helemaal knetter ervan
Wat ik al zei: Er zijn twee oplossingen.
1) Naar NTFS overschakelen en dan aan de Administrator geen rechten toekennen (alles deny) voor die %SystemRoot%\system32\GroupPolicy\
2) Staat aangegeven in http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q293655