Toon posts:

X files-The truth is out there.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sovjet unie is gevallen.

Russise Mafia verdiend miljarden met een land dat zo corrupt is als de pest.

Rusland zit zonder echt leiderschap(zatte Boris J is ook geen vertoning).

Poetin (die gast in de plaats van Boris)Het is zeker: Er is echt wel iemand die hem niet moet hebben als leider van Rusland.

Wat was Rusland ? Een militare grootmacht.
Het vlagge(ondezee)schip van Rusland zinkt. En het westen moet proberen te redden (komen direct met foto's en video van het spectakel) 100+ dooie na een week van media gekte.

Wat hebben die Russen nog meer om zich over op te winden? Jawel de TV das alles wat die lui daar hebben.En wat denk je? Vliegt de grootste TV toren van het land in de fik.

ALs ik er zo eens een beetje over nadenk met de James Bond films in mijn achter hoofd.

Hebben jullie ook zulke gedachtes?

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

zucht
ik wil weer moderator :(

Kan ik threads als deze tenminste closen..

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Diadem, waarom moet je altijd zo duidelijk laten merken dat jij jezelf zo goed vind door iedere topic die je niet aanstaat af te zeiken met dat soort replies?

er zullen vast mensen zijn die dit wel een interessant onderwerp vinden, jij bent namelijk niet de enige op dit forum...

Verwijderd

Beetje last van achtervolgingswaanzin K-linky? Tenslotte schijnen ze zelf die onderzeeer naar de bodem te hebben geschoten. Maar dat het slecht gaat met het voormalig bolwerk staat als een paal boven water en is eigenlijk best wel eng. Vooral als die ouwe kernzinkboten gaan doorroesten.

Longbowh,<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Diadem, waarom moet je altijd zo duidelijk laten merken dat jij jezelf zo goed vind door iedere topic die je niet aanstaat af te zeiken met dat soort replies? [/quote] helemaal mee eens.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg geen waarheden.
Lees het bovenstastaande

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Diadem, je hebt helemaal gelijk. Lees de eerste post in deze topic nog eens door: er staat NIETS in afgezien van een lijst feiten. Geen theorie, geen denkbeeld, niets.

Dat is toch geen zinnige post?

Die mag toch zeker geclosed worden?

Bovendien: wat hebben conspiracy theorieen in godesnaam te maken met wetenschap of levensbescouwing?

We hebben altijd het onzin-forum nog...

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Diadem

Diadem

fossiel

1 voor 2 tegen...

geen slechte score ;)

Iig is wat Lord Daemon zegt precies de reden waarom dit topic geclosed zou moeten worden.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Longbowh
  • Niet online
in dit geval zit er misschien wel wat in ja..

maar de laatste tijd zie ik zo vaak in topics replies als 'goh, wat is het niveau weer laag'

er is niks op tegen dat jij jezelf zo slim en te goed voor die topics voelt, maar reageer dan gewoon niet... er zitten hier 3000 mensen en niet iedereen heeft dezelfde interesses als jij

• Diadem

Diadem

fossiel

mjah, maar daar ging het mij dus niet om in dit geval...

topics met een laag niveau sluit ik niet. Ik zou het wel willen, maar ik mag het niet. (dit moet eigenlijk in verleden tijd staan overigens).

Verwijderd

We zijn het eens, min of meer. Deze topic heeft inderdaad weinig met wetenschap - levensbeschouwing te maken. ik sluit me aan bij Longbowh. End of discussion?

hope so

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Diadem: waarom zijt gij geen moderator meer?

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:41
Ik heb de post 3x doorgelezen, en ik snap er niks van...

Van mij mag 'ie dus ook wel gesloten worden...

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-01 21:39
hm..... ik zie eik best kans om de topic te moven naar het onzinforum ipv te closen ;)

Verwijderd

ehm volgens mij bedoelt íe gewoon dat er een "complot" is om rusland tot burgeroorlog te laten komen...

1 ding is zeker.. de ellende(uiteenvallen,armoede,etc..) van rusland is toch echt te danken aan CIA's koude oorlog tactieken...

• Jag
  • Laatst online: 15:15

Jag

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>1 ding is zeker.. de ellende(uiteenvallen,armoede,etc..) van rusland is toch echt te danken aan CIA's koude oorlog tactieken...[/quote]Maar natuurlijk is dat zeker Flamez ;)

Jag

Verwijderd

Topicstarter
2keer das niet goed.

• Agent-X
  • Niet online
Zonder theorie of afwijkend denkbeeld geen ontdekking. Ik vind niet dat je zoiets moet gaan cencureren. Als je het onzinnig vind dan ontkracht je het maar met de voor jou zo belangrijke tastbare argumenten.

Verwijderd

Topicstarter
Het "rijke westen" weet dus beter wat er speelt in Rusland dan die Russen zelf.

Stel je zit in het pentagon en je ziet de "Big picture" van wat zich in de wereld afspeeld.

Je weet dat er iemand aan de macht is gekomen die je niet wilt hebben.
Dit kun je niet in het openbaar gaan rond bazuinen. Bv. Poetin is mafia of een "marjonet van verkeerde gasten".
Dat kan nu eenmaal niet in wereldpolitiek.
Dan word dat vast en zeker op een andere manier op gelost.
En 2 van die in Rusen-politiek heel schadelijke ongelukken.

Leek me alleen maar geinig meer van deze gedachtes lezen .[/quote]
Pagina: 1