PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Waar ik altijd problemen mee heb is de content zelf. Ga daar dus eerst maar eens over nadenken
SG --> W&G
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
<font face="Georgia" style="font-size: 16px;">404 Not found</font>DaNCe2k:
...zoals wegagent007.com
Content van een site is het belangrijkste, op nummer 2 komt de layout, en als die 2 goed zijn heb je een goede site.Op woensdag 06 maart 2002 14:27 schreef Jozzz het volgende:
Waar ik altijd problemen mee heb is de content zelf. Ga daar dus eerst maar eens over nadenken![]()
Vervolgens op nummer 3 de snelheid: als die niet goed is blijven mensen in vervolg ook weg. Verder is een beleid zonder hinderlijke banners/popups en andere aandachtstrekkers taboeOp woensdag 06 maart 2002 14:59 schreef Jorick het volgende:
[..]
Content van een site is het belangrijkste, op nummer 2 komt de layout, en als die 2 goed zijn heb je een goede site.
Verwijderd
Planning is een heel belangrijk deel van het proces naar een succesvolle website, maar teveel planning is ook niet goed vind ik. Wat ik doe is, ik teken een beetje de design uit op papier en denk na over wat ik wil. Daarna ga ik gewoon aan de slag.....
Ja, ik ook.. Totdat er iets misgaat.. Daarna heb ik geen zin meer. Dat is de reden waarom ikzelf ook geen site heb. iig geen fatsoenlijke Alhoewel ik soms wel 's per ongeluk iets (leuks) ontdek.Op woensdag 06 maart 2002 16:03 schreef Cool_Duck het volgende:
[..]Daarna ga ik gewoon aan de slag.....
Vreemd genoeg maak ik wel coole dingen voor anderen zonder er genoeg van te krijgen..
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Wellicht een interessant boek voor je:
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0735711496/qid=1015428647/sr=1-1/ref=sr_1_1/102-8153144-9529769
Flash Deconstruction: The Process, Design, and ActionScript of Juxt Interactive.
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0735711496/qid=1015428647/sr=1-1/ref=sr_1_1/102-8153144-9529769
Flash Deconstruction: The Process, Design, and ActionScript of Juxt Interactive.
This book begins by giving you ActionScripting fundamentals with Juxt's earned wisdom as a top design house. Best practices and proper workflow guide the ambitious developer's efforts and refocuses you away from bad habits and inefficient practices. Then, you are walked through the deconstruction of Juxt's actual web designs, allowing you to walk in the footsteps of top designers and actually learn how the experts do it. Inspirational profiles on other leading designers -including extensive interviews with Hillman Curtis, Joshua Davis, Brendan Dawes, Fred Sharples, Glenn Thomas and more - follow each chapter, adding more depth, insight, and inspirational energy to your reading experience.
This book will teach you how to approach the technical aspect of building Flash Web sites with ActionScript. With good, clean and quick solutions, and guidance from the pros who know it best, this book will be a favorite on every web designer and developer's bookshelf
webagent007.comOp woensdag 06 maart 2002 14:32 schreef willem169 het volgende:
[..]
<font face="Georgia" style="font-size: 16px;">404 Not found</font>
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Pagina: 1