Printer print maar één keer

Pagina: 1
Acties:

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:03
De printer van mijn vader en moeder (een hp deskjet 670C) print altijd maar 1 versie van iets uit; als je bijvoorbeeld een blaadje 3x wilt hebben, print ie er toch maar 1 uit. Maakt niet uit in welk tekstverwerkings/spreadsheet programma.

Ik heb al gezocht in het forum, maar kon niets vinden :'(

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Verwijderd

wat voor melding geeft hij dan?
wat is het besturingssyteem

• Irby
Dat is nou juist het vreemde, hij geeft geen foutmelding, maar stopt er gewoon mee :?

Het besturingssysteem is windows 98 (geen se)

Verwijderd

als het windows nt is dan kan het daar aan liggen, is beveiliging geloof ik.

EDIT: shit te laat gepost :)

Verwijderd

Probeer eens andere drivers 9 van de 10 onverklaarbare printproblemen los je op dmv andere drivers.
(up to date drivers)

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zo'n probleem hebben ze op me stageplek ook, daar hebben ze ook veel HP's van de 600 serie. Eentje zit op het netwerk en die print ook maar 1x uit en dan doet die ook niks.

Ik heb zelf ook geen idee waar het aan kan liggen, misschien aan soort netwerk of Windows of misschien de printer zelf.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:56

BCC

Het kan ook omen, als die printer in het netwerk zit via een goedkope switch of hub. Omdat de printer tijdens het opstarten zich maar één kaar aanmeld als netwerk kaart, krijgt de hub/switch op een gegeven moment een timeout (hij denkt dat de printer uitstaat), dus dan route hij je hele printopdracht naar de uplink (dus waarschijnlijk het internet op). Je printer opnieuw aanzetten helpt dan, omdat hij zich dan weer bij de hub/switch meld. Oplossingen? Een duurdere hub/switch kopen, zodat je printopdachten naar een aansluiting kan forcen. Of je printer met een printerkabel aan de server hangen.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Irby
Mmm, aan het netwerk kan het niet liggen, dat is een stand-alone pc, ik zal eens even die drivers proberen te updaten.
In ieder geval bedankt

Pagina: 1