Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
doet ie misschien zelf of z'n vriendjes
erg lam ja...
erg lam ja...
Een verklaring kan zijn:
Meneer bobsnl heeft een zeer hoog karma, staat op positie 5. Wat hij doet is posts met een beginscore van 2 posten. Althans, dat is het geval bij de twee genoemde voorbeelden. Dan is één positieve moderatie genoeg om de post al op een score van 3 te krijgen.
Meneer bobsnl heeft een zeer hoog karma, staat op positie 5. Wat hij doet is posts met een beginscore van 2 posten. Althans, dat is het geval bij de twee genoemde voorbeelden. Dan is één positieve moderatie genoeg om de post al op een score van 3 te krijgen.
Die laatste reactie van bobsnl is geen 3 waard imo, die eerste twijfel ik bij....
Alleen vermelden dat ze het dan nog niet weten is niet meer waard dan +1 behulpzaam, just my 2 euro biljetten.
Alleen vermelden dat ze het dan nog niet weten is niet meer waard dan +1 behulpzaam, just my 2 euro biljetten.
Wordt steeds meer bij jouOp woensdag 06 maart 2002 14:36 schreef Sundead het volgende:
just my 2 euro biljetten.
hoeveel zijn die waard? 500 euro hoop ik? zijn trouwen oerlelijk die briefjes van 200 en 500Op woensdag 06 maart 2002 14:36 schreef Sundead iets over biljetten
just my 2 euro biljetten.
Maak van jouw probleem niet mijn probleem
Verwijderd
GODVERDOMME ZEG,
SORRIE voor dit taalgebruik,
dat punt 1 op +3 staat zou ik nog mee kunnen leven zeg, toch heb ik hem 1 naar beneden geschopt,
maar toen ik keek stond punt 2 dus ff lekker op een +4, hij is al 1 naar beneden, voor de rest jullie de taak
dat punt 1 op +3 staat zou ik nog mee kunnen leven zeg, toch heb ik hem 1 naar beneden geschopt,
maar toen ik keek stond punt 2 dus ff lekker op een +4, hij is al 1 naar beneden, voor de rest jullie de taak
imo is voorbeeld 2 beslist niet meer dan +2 waard, en als 'ie op 1 stond zou ik er zeker niets bij doen.
* botoo heeft 'm een minnetje gegeven, en laat het afwerken aan de rest over.
* botoo heeft 'm een minnetje gegeven, en laat het afwerken aan de rest over.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Nou nou, beetje minder kan ook wel.Op woensdag 06 maart 2002 22:54 schreef Hawks het volgende:
GODVERDOMME ZEG,
Maar idd is dit net wat ik bedoel, wat je ook doet, ze blijven altijd terug naar +3 en hoger komen, iets klopt er IMHO niet.
(Nogmaals, dit is geen aanval, maar puur een observatie).
2e op 2 gezet. IMO niet veel meer waard..
En wat je er aan doet. Terug modden meer kan je niet he...
En wat je er aan doet. Terug modden meer kan je niet he...
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Ach laat die Bobsnl toch eens met rust. Hij kan er toch ook niks aan doen dat ie zo goed is
Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.
Noem jij dat goed? Moet je nou daarvoor een draadje kicken???Op zondag 30 juni 2002 23:51 schreef Chaos_Eagle het volgende:
Ach laat die Bobsnl toch eens met rust. Hij kan er toch ook niks aan doen dat ie zo goed is
Ik ben van mening dat bobsnl wel heel erg snel zo hoog komt en wanneer dat niet hoort moet daar gewoon iets aan gedaan worden (punt). Dit houd dus in dat hij van mij een -1 krijgt waar nodig. Ben je het daar niet mee eens moet je mij eens 1 goede reden geven waarom een slechte post niet laag moet eindigen?
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Chaos_Eagle (krijg je morgen welOp zondag 30 juni 2002 23:57 schreef wauske het volgende:
[..]
Noem jij dat goed? Moet je nou daarvoor een draadje kicken???
Ik ben van mening dat bobsnl wel heel erg snel zo hoog komt en wanneer dat niet hoort moet daar gewoon iets aan gedaan worden (punt). Dit houd dus in dat hij van mij een -1 krijgt waar nodig. Ben je het daar niet mee eens moet je mij eens 1 goede reden geven waarom een slechte post niet laag moet eindigen?
Is het leuk daar in ons kent ons land?
Ik herinner me dat jij ook met Chaos_Eagle werkt, mag ik uit de bovenstaande regel dan concluderen dat jij en bobsnl ook collega's zijn. Misschien kun je hem dan toch eens gewoon vragen hoe hij zo snel zo hoog en gemod komt.Op maandag 01 juli 2002 01:07 schreef Beaves het volgende:
[..]
Chaos_Eagle (krijg je morgen wel) werkt samen met bobsnl bij Mycum Eindhoven, dus dat verklaard deze nutteloze kick naar boven...
Chaos loopt naast het werken ook nog stage en dat doet hij dus bij het bedrijf waar ik werk, ik werk gelukkig bij MycumOp maandag 01 juli 2002 08:12 schreef KexDaFlex het volgende:
Is het leuk daar in ons kent ons land?
[..]
Ik herinner me dat jij ook met Chaos_Eagle werkt, mag ik uit de bovenstaande regel dan concluderen dat jij en bobsnl ook collega's zijn. Misschien kun je hem dan toch eens gewoon vragen hoe hij zo snel zo hoog en gemod komt.
(Anders had ik het natuurljik allang gevraagd
Dat is natuurlijk ook nog een optieOp maandag 01 juli 2002 08:53 schreef Beaves het volgende:
[..]
Chaos loopt naast het werken ook nog stage en dat doet hij dus bij het bedrijf waar ik werk, ik werk gelukkig bij Mycum
(Anders had ik het natuurljik allang gevraagd)
Het blijft een apart verhaal.
Pagina: 1