Fok! zooi!

Pagina: 1
Acties:

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:11

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

"Boeien"

• Tom
  • Niet online

Tom

hehe

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Femme, de perfectionist in de branding :P.

Verwijderd

PcDealer is echt zo'n standaard zeikerd die echt niks beters te doen heeft met z'n 22 jaar

Verwijderd

ja en jij bent een meeloper... loser !

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Dat krijg je er nou van als je zo'n onzinforum opent die alleen maar peuters aantrekt.

MichaelJackson, Flippo-dealer: FOK! off!

• Config
  • Laatst online: 06-01-2025
Ja idd dat komt er nou van...

al die gasten worden aangetrokken door het onzin forum...als paracieten :P

Verwijderd

Rick Jansen> zorg jij maar dat je bereikbaar bent voor server onderhoud in plaats van 4 uur downtime ... lekker professioneel NOT "OEPS de GSM had een crash hihi" Yeah right.....

Verwijderd

Doe niet zo raar RickJanssen, ik zeg niets anders dan de reactie van Femme, Tom, etc. alleen hun spreek je niet aan. Femme en Tom reageerden wat diplomatieker ik hanteerde het woordje zeikerd. Man ga andere mensen vervelen!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Dus jullie willen gebanned worden? Kan geregeld worden hoor. Zie dit als een eerste en laatste waarschuwing.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:42

4POX

Everybody is wired

Heerlijk dat m8s vertoon hier...

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

ban them all :)

iedereen die op onzin fora komt der meteen uit :) dan is dat probleem hier snel van de baan, waar is de tijd dat lieve adjes het enige alternateve foum was...

Verwijderd

Je gaat je wel afvragen waarom het moderatie systeem niet op FOK!zine draait, o wacht, dan zie je geen reacties meer ;)

ik moet wel zeggen, sinds die topics op de frontpage staan ben ik er een paar keer geweest. Het eerste wat ik dacht was:

De Nieuwe ONLINE! ;)

(voor de kleintjes, die niet weten wat De Nieuwe is/was, dat was een krant/magazine met nieuws als "Man baart kind met paardenhoofd!"

:D

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 september 2000 16:57 schreef MichaelJackson het volgende:
PcDealer is echt zo'n standaard zeikerd die echt niks beters te doen heeft met z'n 22 jaar[/quote]He he, wie zeikt er hier nu?

Ik constateer alleen maar een onvolkomendheid.

En wtf heeft mijn leeftijd hiermee te maken?
22 jaar en 6 maanden om iets preciezer te zijn.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Hans
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 september 2000 20:06 schreef RickJansen het volgende:
Dus jullie willen gebanned worden? Kan geregeld worden hoor. Zie dit als een eerste en laatste waarschuwing.[/quote]SODEJU!!! Dit kan echt niet! Het onzin forum kan me aan m'n reet roesten, maar een beetje admin reageert niet zo op zoiets onbenulligs. Je kan je dan nog zo'n "BOFH" voelen, maar dit kan niet. Macht is leuk, maar niet zo...

• Tom
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 september 2000 12:53 schreef Hans het volgende:
SODEJU!!! Dit kan echt niet! Het onzin forum kan me aan m'n reet roesten, maar een beetje admin reageert niet zo op zoiets onbenulligs. Je kan je dan nog zo'n "BOFH" voelen, maar dit kan niet. Macht is leuk, maar niet zo...[/quote]Oh, als ik de enige admin was hierzo had ik die MichaelJackson al direct gebanned. Had het eigenlijk al bij deze actie van hem willen doen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/4556

Maarja was toen zo aardig geweest die topic te closen en hem maar te laten.

Verwijderd

.

• Hans
  • Niet online
Oke, dit topic is mij voorbij geschoten. Maar toch krijg ik bij die uitspraak van Rick zo'n gevoel van 'ik ben de admin en de rest moet z'n muil houden', en dan zit je er dus naast. Ik ben ook admin van 4 Linux en FreeBSD webservers, maakt dat mij nu ook stoer?

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
In een url ofzo is het idd niet enorm boeiend, maar er staan her en der ook wat woorden in het forum zelf, die vind ik wel een beetje nep staan en mogen wat mij betreft wel weg (maar dat zal wel gebeuren in topix 1.3 tog?)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Laatst online: 10-02 09:05

peace, love & linux

Idd. Ik had toch iets proffesioneler gedrag van je verwacht Rick.

De BOFH verhalen zijn best wel stoer, maar gaan IRL niet altijd op hoor :)

(nouja, als ik aan de helpdesk zit wil ik ook nog wel is zo'n BOFH gevoel krijgen hoor >:))

Verwijderd

Er kwam toch een tweede versie van het forum?
Dan fixed Arrie dat wel ff en dan komt het weer goed.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 september 2000 12:53 schreef Hans het volgende:
SODEJU!!! Dit kan echt niet! Het onzin forum kan me aan m'n reet roesten, maar een beetje admin reageert niet zo op zoiets onbenulligs. Je kan je dan nog zo'n "BOFH" voelen, maar dit kan niet. Macht is leuk, maar niet zo...[/quote]Dit heeft geen hol met macht te maken, maar met het feit dat ze mij persoonlijk aanvallen. Ten tijde van die posting kon ik dat _helemaal_ niet hebben, gezien de crash van Athena en al die moeite die daarbij hoorde.

Ik werk me kapot om die servers weer up&running te krijgen, en dan kan ik dat soort berichtjes ECHT NIET waarderen.

Mijn excuses dan ook voor de ietwat overdreven posting. Nevertheless worden de heren al langer in de gaten gehouden, en dat zal ook gewoon doorgaan. Waarschuwing blijft.

Verwijderd

Doe niet zo moeilijk Rick, ik viel jij helemaal niet persoonlijk aan ik verdedigde mezelf tegen dat rare gedrag van je

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Alsjeblieft zeg, MichaelJackson... tegen mij heb je ook al es een rotopmerking gemaakt die nergens op sloeg, maar die kwestie is alweer even geleden dus laten we het daar maar niet meer over hebben... Rick heeft zich nu verontschuldigd en verteld hoe het erop staat m.b.t. het (overigens naar mijn mening terecht) in de gaten houden van jou en consorten. Als jij nu gewoon wijselijk je klep houdt, is het allemaal prima, okay en in orde en wordt er niet meer over geluld... dan moet je niet WEER de vlammen onder die kwestie doen oplaaien, daar word je uiteindelijk toch alleen zelf maar de dupe van, al heb je dat nu nog niet in de gaten. Rick doet zijn uiterste best, dan moet je hem niet met een loden buis voor de pens hengsten, het 'vreet' al erg genoeg aan je als een van 'jouw bakken' platgaat, ook al ben jij als serveradmin niet een direct aan te wijzen als 'schuldige'. Dat het gebeurt is al vervelend genoeg. Meneer Jansen heeft echt niet per definitie een hekel aan iemand, ik kan het weten, zorg er dan voor dat dat niet verandert.
Ik heb ook heus kritiek op sommige dingen die hier (en uiteraard ook op andere plekken) gebeuren, maar uit dat dan eens een keer op een fatsoenlijke manier!
Niet arrogant bedoeld in de zin van 'ik mot het laatste woord hebbuh', maar wat mij betreft is dit de laatste reactie in dit topic.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1