Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

moe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom moet een mod toch nog doorzeuren, als ik ergens mijn excuses voor aanbiedt en vertel waarom ik iets doe.
Zie deze topic:
[topic=431055]

Ik zeg alleen dat iemand niet zo moet pinnen omdat een ander iets niet weet.
Zegt een mod dat dat zijn taak is en niet de mijne dus dat ik dat niet meer moet doen. PRIMA ok np!

Dus biedt ik mijn excuses aan en leg uit waarom ik dat doe. Gewoon netjes opgelost, klaar. Begint hij te zeiken dat ik dat maar hier moet doen, omdat een topic anders op een flamewar uitdraait. Daar draait het inderdaad op uit, als een mod zo reageert op een post. |:( Niemand had ergens problemen mee, totdat hij er problemen van ging maken. Ik wordt gewoon moe van sommige mods. :'(

Verwijderd

Je mag best problemen met mods hebben maaaaar toch moet ik ze gelijk geven >:)

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

SU -> LA
daar mag je klagen over mods :)
over foute posts (dus die waar je op reageerde) moet je in SU zijn

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

GaMeOvEr

Is een hork.

suppa, ik denk dat cutter jouw post _voor_ de edit heeft gelezen, dan is het niet zo gek dat hij je naar LA doorverwijst.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ik denk het ook. Hoe dan ook is het nu beter als je zoiets in SU post, of even over ICQ, want er lopen op dit moment genoeg mods rond om er even naar te kijken. :)

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op woensdag 06 maart 2002 14:05 schreef GaMeOvEr het volgende:
suppa, ik denk dat cutter jouw post _voor_ de edit heeft gelezen, dan is het niet zo gek dat hij je naar LA doorverwijst.
Klopt, heb hem voor de edit gelezen.... zie je ook aan mijn quote. Je :r in je eerste post was voor mij een reden om in te grijpen.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Mijn nederige zeer gemeende excuses voor het gebruik van het woord 'mongool'.

Ik zag niet in dat deze benaming voor sommige mensen kwetsend kon zijn..
Pagina: 1