Toon posts:

Vaag probleem met ISDN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kreeg net een klant in de winkel met z'n pc;

Hij heeft Euronet internet via z'n ISDN modem. Dat werkte tot gisteren prima. Toen had hij ineens problemen. Wanneer hij z'n mail probeert op te halen (of te verzenden) duurt dit zo ontzettend lang, da's niet normaal meer. Tegen de tijd dat de boel eindelijk eens aan de gang komt, krijg ik al een 'time-out'. Internet werkt wel goed.

Anyways, ik een andere inbelverbinding van een andere provider 'geïnstalleerd', werkt prima. Supersnel, nix mee aan de hand. Dus dacht ik, zal wel aan de verbinding tussen computer en Euronet zijn. E-mail kon ook gewoon snel opgehaald worden met de nieuwe verbinding.

Maar goed, de klant ging weg en zou thuis weer even bellen naar Euronet. Zelf ook al een tijdje geprobeert, maar het enige wat je hoort is 'al onze medewerkers *#&$*#@&$^@*$&'. Word je gestoord van dus.

Net belt die klant weer op. Via z'n modem verbinding doet de boel het wel gewoon normaal, maar niet via z'n ISDN-modem. Waar kan dit nou aan liggen? Een andere inbelverbinding werkt supersnel, maar die van Euronet niet? Het ligt volgens mij niet aan de verbinding tussen pc en Euronet, want die doet het met een analoge modem verbinding wel gewoon..... :?

Sorry voor 't lange verhaal...