Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe mobiel. Een T65 van Ericsson, maar hij maakt herrie. Als ik m'n oor tegen 't luidsprekertje leg, dan komt er een zoem uit, die harder is als de backlight aan is.. :( Hij 's is alleen stil, als ie op 'standby' gaat.

Hoort dit? :? Zou wel jammer zijn.

Verder zijn tips, trucs, meningen, etc, ook welkom. Trouwens, iemand in Enschede nog een datakabeltje voor zo'n Ericsson liggen? ;)

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03 13:47
Heeft de T65 ledjes of polymeer verlichting. Als je een polymeer verlichting hebt kan het zijn dat het de trafo daarvan is. Overigens heeft iedere telefoon wel last van gezoem/getik tijdens het verzenden/ontvangen. Vooral naast luidsprekers.
Maar de T65 heeft er wel erg veel last van. Geloof dat er zelfs een terugroepaktie was. Ben bang dat je er nog een uit de brakke serie hebt :'(.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

ik heb een sony j5 en als je die dict tegen je oor houdt hoor je ook zoem... zoyu me er niet te druk om maken!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 15:08 schreef sigma01 het volgende:
Heeft de T65 ledjes of polymeer verlichting. Als je een polymeer verlichting hebt kan het zijn dat het de trafo daarvan is. Overigens heeft iedere telefoon wel last van gezoem/getik tijdens het verzenden/ontvangen. Vooral naast luidsprekers.
Maar de T65 heeft er wel erg veel last van. Geloof dat er zelfs een terugroepaktie was. Ben bang dat je er nog een uit de brakke serie hebt :'(.
Damn.. Daar baal ik nu weer van.. :( :( ;(

Ik hoop dat er nog wat mensen met een T65 reageren die me kunnen vertellen of zij 't ook hebben (of niet natuurlijk). Ik heb 'm net een paar uur en anders ga ik morgen ff terug...

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik had een T65 en ik had t probleem niet. Dus ff terugbrengen denk ik :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Topicstarter
Pfffew.. Ik krijg een nieuwe.. :)
Tot die andere binnen is, mag ik nog ff met deze doen en ik krijg nog niet alles voor mekaar.

Ik zit bij Ben en probeer dmv gprs te wappen. Heb de Ben service lijn gebeld en zij vertelde me dat ik als APN nummer gewoon 'wap' in moest voeren, maar als ik probeer te connecten krijg ik: 'onjuiste naam toegangspunt (APN)'.

Nog een vraagje: bij Ben online kun je een adresboek + een kalender bij houden. Kun je die ook synchronisen met je toestel. Er zit een synchronise op dmv wap, maar waar moet ik dan heen wappen? :?

Zoveel vragen, zo weinig antwoorden.. :P
Help appreciated.. :)

Verwijderd

Met mijn A300 had ik dat ook :)

Verwijderd

dat zoemen is altijd als de verlichting aanstaat, anders niet, dus zal wel ergens aan de achtergrondverlichting liggen ofzow, legger belangrijk is het ook nie, want super hard is het niet

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Op woensdag 06 maart 2002 17:12 schreef Geeltje het volgende:
Ik zit bij Ben en probeer dmv gprs te wappen. Heb de Ben service lijn gebeld en zij vertelde me dat ik als APN nummer gewoon 'wap' in moest voeren, maar als ik probeer te connecten krijg ik: 'onjuiste naam toegangspunt (APN)'.
Even contact opnemen met Ben®. De helpdesk helpt je graag verder.
Op woensdag 06 maart 2002 17:12 schreef Geeltje het volgende:
Nog een vraagje: bij Ben online kun je een adresboek + een kalender bij houden. Kun je die ook synchronisen met je toestel. Er zit een synchronise op dmv wap, maar waar moet ik dan heen wappen? :?
Het beste kan je even contact opnemen met Ben®. Die mensen helpen je erg snel en ook nog eens goed. En je zal het misschien niet geloven, als ze zeggen dat ze je terug bellen, doen ze dat echt!

Verwijderd

Bekend probleem bij ericsson met dat model, dus even terug naar de winkel.
Pagina: 1