godver

... had dus een leuke lekkere reply getikt (groot ook

) en dan kijk ik nog es .. en dan issie weg
nog maar es .. komt zo iig
[edit]
TangLeFuzZ: Trouwens, Grum: die signature van jou klopt imho ook niet helemaal.
Je zegt: "Note: Je kan alleen PHP als je code clean werkt met error_reporting(E_ALL);" , en daar ben ik het niet echt mee eens, je kunt alleen PHP als je zonder error_reporting(E_ALL); werkt, en op het laatst error_reporting wel op E_ALL zet en ziet dat er niks aan de hand is
error_reporting is gewoon een handige bugtrack tool die verteld wat je moet gaan verbeteren...
Je kan beter error_reporting(E_ALL) aanzetten als je aan het coden bent, op die manier word je nl elke keer als je ranzig code met je neus op je fouten gedrukt.
EN die tekst paste niet echt in me sig he
TangLeFuzZ: ik heb een wat ouder script van me eens bekeken met error_reporting op E_ALL, en daar krijg ik nogal veel 'Undefined variable,Undefined constant en Undefined offset' errors, zijn die echt zo boeiend?
Je gaat toch ook niet met een lekke band fietsen ? of je remsporen in de pot laten staan
JA dus ... gewoon netjes coden
Mannekino:
Ik gebruik wel global. En als ik Alle errors en notices heb aan staan krijg ik wel altijd errors dan variabelen die door formulieren worden gedefinieerd niet gedefinieerd zijn, Logisch.
Tja waarom ik vind waarom je global niet zou moeten gebruiken staat al een stuk eerder.
Waarom nou niet je variabelen controleren voor je ze gebruikt. Je gaat toch ook niet naar de winkel en als je je buideltje euros bent vergeten neem je toch ook niet gewoon alles maar mee onder et motto 'zolang niemand het ziet is het goed' ?
En waarom zou je niet de functies (
isset)gebruiken die deze errors voorkomen ? Dat is toch pure luiheid ?
Dat zijn 6 eurocent