weet iemand of er ergens shots zijn voor GTA voor GBA??

Whoops ... de andere screenshots waren blijkbaar een vergissing
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
PC.gamespot?? jaja... nu de echte GBA shots nogOp woensdag 06 maart 2002 13:36 schreef Skeleton het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://extra.gamespot.co.uk/pc.gamespot/driving/grandthe/screenshot1.html komen dus de screenshot vandaag, en dat is toch echt een PC review..
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
GTA 2Op woensdag 06 maart 2002 14:02 schreef ·°|(V)ayDay|°· het volgende:
ziet eruit als gta 2
There is no magic.
Er gaan wel geruchten dat het gecancelled is, maar daar is hier niks van te merken: http://gameboy.gamezone.com/gamesell/p17416_GBA.htm.
Je kunt via een link het spel zelfs alvast reserveren voor de release van 1 oktober dit jaar.
Je kunt via een link het spel zelfs alvast reserveren voor de release van 1 oktober dit jaar.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Dat is een engine die op de oude GTA lijkt. Er is niks over gezegd dat GTA voor de GBA deze engine gaat gebruiken. Ik gok eerlijk gezegd van niet.Op woensdag 06 maart 2002 14:37 schreef DataBeest het volgende:
*KLIK* (pics)
Op deze engine werkt ie dacht ik. Zo zie je dus hoe het er ongeveer uit gaat zien.
Als er een GTA voor de GBA komt dan zal dat zeer waarschijnlijk op een eigen engine lopen.
Maar er is dus niemand die screenshots kan laten zien van GTA op de GBA?? (screenshots hierboven zijn van de PC versie!)
edit:
Ik moet beter opletten.. screenshots zijn al weggehaald
Ik moet beter opletten.. screenshots zijn al weggehaald
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
GTA3 op de GBA is voorlopig on-hold gezet. Het spel was zo'n 8 weken van zijn completering af, maar uiteindelijk besloten de developers het porject in de ijskast te zetten, waarmee er grote kans is, dat het gecancelled zal gaan worden.
Pagina: 1