Toon posts:

Word XP Uitschakelen 'maak hier uw tekening'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik onder Word XP een pijltje wil tekenen krijg ik zo'n heel irritante grote lelijke blok van "maak hier uw tekening" Hoe schakel ik dat uit?
Ik heb namelijk geen zin om steeds op Esc te drukken elke x als ik een pijltje of lijntje moet tekenen.
:'(

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Het tekenen van pijltjes is niet nodig, als ze naar links of naar rechts wijzen, want dan doe je:
code:
1
2
3
Links  = <--
Rechts = -->
Moet autocorrectie wel aanstaan

Voor andere vormen weet ik nog even niets, ik zal even zoeken.
Ik heb die pijltjes nodig om een hele schema te maken dus een simpele --> of een <-- is niet genoeg.
Dat dacht ik wel. Nou, ík kan verder niets vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die pijltjes nodig om een hele schema te maken dus een simpele --> of een <-- is niet genoeg.

Verwijderd

Je moet dan gewoon op Delete drukken en dan gaat dat grote 'maak uw tekening hier' blok weg

Verwijderd

even een kick omhoog omdat ik gok dat toch nog best wat mensen niet weten dat je dit uit kunt zetten...

Aldus microsoft's eigen pagina (let even op de dik gedrukte tekst... ja: echt op microsoft.com te vinden...!!!

http://www.microsoft.com/...s_trucs_office/word3.aspx

Bij het maken van een tekstkader of het invoegen van een tekenobject via de werkbalk Tekenen krijgt u in recente Word versies ineens een kader te zien met de tekst Maak hier uw tekening. Dat was voorheen niet zo. Het nut van dit kader ontgaat ons enigszins, want zonder het kader kunnen we ook prima tekenen. Gelukkig kunt u het als volgt uitschakelen:

Kies Extra >> Opties.
Selecteer in het dialoogvenster Opties het tabblad Algemeen.
Verwijder in het tabblad Algemeen onder Algemene opties het vinkje voor de optie Automatisch tekenpapier maken bij het invoegen van AutoVormen.
Klik op OK.

Nu krijgt u geen kader meer bij het tekenen van objecten.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Tjsa...
Bedankt voor je bijdrage, maar om daar een vier jaar oud topic voor omhoog te schoppen is ook weer zo wat. De kans dat de TS dit nog leest is iig vrij klein. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:04:
Het nut van dit kader ontgaat ons enigszins, want zonder het kader kunnen we ook prima tekenen. Gelukkig kunt u het als volgt uitschakelen:
Lekker makkelijk quoten zo. Ondanks dat het op microsoft.com staat, wil het niet zeggen dat het het officiële standpunt van MS zelf is. Dit is typisch een artikel wat door externe personen is geschreven en voor het gemak op de site is gepubliceerd.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1