Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

probleem nog altijd niet opgelost

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[topic=430806/1/25]

1) mijn probleem hier is nog niet opgelost

2) het was niet de bedoeling om de topic te kicken, want ik heb men internet echt wel hard nodig

(voor school ed)

en als hij op de verkeerde plek staat, verplaats em dan

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op woensdag 06 maart 2002 13:04 schreef carnman het volgende:
[topic=430806/1/25]

1) mijn probleem hier is nog niet opgelost

2) het was niet de bedoeling om de topic te kicken, want ik heb men internet echt wel hard nodig

(voor school ed)

en als hij op de verkeerde plek staat, verplaats em dan
Tjsa, klinkt misschien hard, maar

2: GoT is geen helpdesk, dus spoedeisende hulp is geen excuus voor het kicken van een topic.

en vanwege dat verplaatsen, je toon in het topic is niet echt vriendelijk:
ik weet niet of dit in het juiste topic staat, maar als het verkeerd staat, dan verplaatsen jullie het maar
Een move is een coulance van de betreffende mod, maar ze zijn geenzins verplicht om em te moven (daar kunnen ze denk ik wel hele dagen mee beziggaan als ze zouden willen :P)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is je eigen schuld, je moet je topic niet gaan kicken.

Post het probleem nog maar een keer in het goede forum. Dat slot zorgt er misschien voor dat je een keer doorkrijgt dat kicken niet gewaardeerd wordt en averechts werkt.

Je topic verplaatsen doen we even niet, zie dat maar als je 'straf'. Kinderachtig, maar als dit de enige manier is om jou aan je verstand te krijgen dat je niet moet schoppen, hopelijk wel doeltreffend.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.