pricewatch van tweakers...
Ik heb vaker een peecee (in onderdelen) bij informatique besteld, niet de allergoedkoopste, maar wel goed..
En als je de search gebruikt zul je ook een aantal tips over leveranciers vinden..
suc7
edit: en ze bezorgen binnen 2 dagen voor 4.50 euro ongeveer...
Ik heb vaker een peecee (in onderdelen) bij informatique besteld, niet de allergoedkoopste, maar wel goed..
En als je de search gebruikt zul je ook een aantal tips over leveranciers vinden..
suc7
edit: en ze bezorgen binnen 2 dagen voor 4.50 euro ongeveer...
beetje standaard reply, ik weet het, maar met http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp heb ik nog altijd prima ervaring..
/damn, veel te laat natuurlijk
/damn, veel te laat natuurlijk
Hier staat tekst
Pricewatch...
en daarna natuurlijk even in de shop-survey kijken of het een beetje kwaliteit bedrijf is. Zo kom ik er meestal wel uit
en daarna natuurlijk even in de shop-survey kijken of het een beetje kwaliteit bedrijf is. Zo kom ik er meestal wel uit
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
Informatique is een erg goed bedrijf om te kopen. Ze hebben heel erg veel en de prijs is niet onaardig. MyCom is ook een van mijn favoriete shops - al jaren eigenlijk. Niet de goedkoopste en helaas nu ook met aadig ingekortte inventaris maar ze leveren wel prima spul en als iets kapot is, doen ze ook niet echt moeilijk. (Mijn ervaring dan).
Een dikke nul krijgt Graficall van mij , die weten niet eens hoe je het woord SERVICE moet spellen, al geef je ze de Dikke van Dalen.
Overigens vind ik de OC-Shop ook prima.. alhoewel sommige dingen nooit in voorraad lijken te zijn.. En Ned-Cool gaf ook prima service alleen die bestaat niet meer, en dat vind ik echt heel jammer.
Een dikke nul krijgt Graficall van mij , die weten niet eens hoe je het woord SERVICE moet spellen, al geef je ze de Dikke van Dalen.
Overigens vind ik de OC-Shop ook prima.. alhoewel sommige dingen nooit in voorraad lijken te zijn.. En Ned-Cool gaf ook prima service alleen die bestaat niet meer, en dat vind ik echt heel jammer.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
http://www.1to0.nl
staat ook in the survey. vriend vanmij bestelde daar een brander. supergoedkoop en gelijk de volgende ochtend bezorgd.
daar weer huisgenoot van, bestelde een video kaart. ook lekker goedkoop en ook de volgende morgen afgeleverd!!!
Klinkt goed!!
staat ook in the survey. vriend vanmij bestelde daar een brander. supergoedkoop en gelijk de volgende ochtend bezorgd.
daar weer huisgenoot van, bestelde een video kaart. ook lekker goedkoop en ook de volgende morgen afgeleverd!!!
Klinkt goed!!
[topic=431059/1/50]
One's never alone with a rubber duck.
kijk eens bij: CD-ROM 52X ACER oemOp woensdag 06 maart 2002 13:01 schreef Skrievertie het volgende:
http://www.1to0.nl
Klinkt goed!!
die is inderdaad niet duur moet wel de specs bekijken
is fucking voor niets
Voor nieuw:
www.informatique.nl
www.hardware.nl
www.eynstein.nl
www.alternate.nl
www.comptechworld.nl
en voor diversen/2dehands/rariteiten:
www.mr-at.nl
www.nowthatsit.nl
Suc6
www.informatique.nl
www.hardware.nl
www.eynstein.nl
www.alternate.nl
www.comptechworld.nl
en voor diversen/2dehands/rariteiten:
www.mr-at.nl
www.nowthatsit.nl
Suc6
Pricewatch
en Search please
en Search please
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()