Toon posts:

cpu booster

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
een tijdje geleden had ik ergens een cpu overklokker gevonden die software matig werkte. de naam was iets met CPU boost.

Ik kan dat helaas niet meer vinden.
Kan iemand mij hieraan helpen??

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem al gevonden, als anderen hem ook willen hebben: http://www.chronic.freeserve.co.uk/

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:22

Stropdas

Insert subtitle here

Heb je m wel eens gebruikt? Werkt het goed? Hoe werkt het ongeveer?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Klinkt best wel eng... Hij gaat ook in je bios kutten zeggen ze op die peetsj.. Ik weet het niet hoor!

• Apie!
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

kweenie hoor, maar cpu_booster is al jaren oud. ik heb 't toen op een prehistorische DX4-100 (toen net een jaar oud gloof ik) en Pentium 166MMX geprobeerd en eerlijk gezegd....geen enkel merkbaar verschil. moet er ook wel weer bij vermelden dat ik ook niet gebenchmarked heb.
maar ik kan me ook niet voorstellen dat 1 enkel proggie toepasbaar is op alle mobo's. ga maar na, op elk mobo zit een BIOS, maar de ene BIOS is de andere niet ook al zijn ze van hetzelfde merk. mobo fabrikanten mogen ( en maken) daarnaast ook nog 's hun eigen aanpassingen doen in een BIOS.

en omdat er geen version history bij staat en een shitlode aan changes & bugfixes heb ik al helemaal zoiets van: ik koop liever een snellere proc dan dat ik een wazige Dr. Schwinn imme bios laat lopen frutten.

Er zijn tegenwoordig ontelbare overclocksites, en die sites hebben onderhouden doodleuk goede relaties met hardwarefabrikanten. sterker nog ze krijgen zelfs testexemplaren toegestuurd om te testen en die testexemplaren worden vaak nog 's overgeclocked/gemodificeerd ook nog.

dus why the FAQ zou Dr. Schwinn in deze tjd nog anoniem moeten zijn...

heb net ff gedowned en gekeken naar de datums in 't zipfiletje:

README EXE 5,809 07-29-96 2:27p
BOOSTER COM 17,476 08-01-96 1:24p
CPU DAT 22,083 08-01-96 1:22p
UNINSTAL EXE 21,256 08-01-96 12:58p
CPU_INST EXE 372,211 08-01-96 2:05p

1996 LOL :D

joe katta bie kidding mie!

}:O Mooooohhhhh

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Verwijderd

, I have finally managed to fit all the recent CPU's in CPU BOOSTER. (Except for Pentium Pro CPU's. I don't work well with 32bit code.)

dat zou dus kunnen betekenen dat het op een of andere manier je 16bits code wel sneller maakt. (lekker handig voor dos etc.)

Verwijderd

Die DR.Swimm heeft aandacht nodig, krijgt al zo weinig bezoekers...sinds 1996, moeten we eigenlijk met z'n allen om een update vragen voor de Itanium ;)

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Al een tijdje nixs van Exterminator gehoord...
Zou ie ut proggie gedraaid hebben ;)

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
bij mij werkt het progje in ieder geval niet (celly566) ik krijg bij alle files die ik in die zip vind een gezellige runtime error.

enneh die dr swinn zegt dat je cpu 80 % sneller wordt maar dat je dat niet goed merkt. mooie gozer is dat wel 80% sneller maar je merkt er dus niks van.

enneh er staat bove aan de page het progje dat intel niet wil hebbe dat je het hebt. en waarom wil intel dat dan niet? omdat je cpu daarvan kapot kan gaan en dat jij met je kapotte cpu bij de verkoper om je garantie kan vragen en intel het uiteindelijk dokt. thats why intel put multiplier locks on their cpu's.

allemaal boelshit die cpubooster

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Het programma is 100% fake, ROTFLMAO! :D

• Apie!
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

dat was kinda my point imme vorige post...

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 september 2000 23:06 schreef psychotic het volgende:
Al een tijdje nixs van Exterminator gehoord...
Zou ie ut proggie gedraaid hebben ;)[/quote]Ja, ik leef nog, helaas voor jullie :P
Doet ut dus niet :( *snik*
Ik probeer wel wat anders ofzow.

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Dr Zwein = Loser

Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net/smokin.gif

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Verwijderd

SoftFSB werkt wel.
alleen word de snelheid vaag weergegeven dus d8 ik, : ja, sure, ik klik gewoon [set FSB] en toen hing'ie.
dus hij werkte wel want ik ahd hem volgens mij op max gezet :)

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
jap, softfsb is in tegenstelling tot cpu booster een gerespecteert progje net als wpcpuid van dezelfde maker
Pagina: 1