kweenie hoor, maar cpu_booster is al jaren oud. ik heb 't toen op een prehistorische DX4-100 (toen net een jaar oud gloof ik) en Pentium 166MMX geprobeerd en eerlijk gezegd....geen enkel merkbaar verschil. moet er ook wel weer bij vermelden dat ik ook niet gebenchmarked heb.
maar ik kan me ook niet voorstellen dat 1 enkel proggie toepasbaar is op alle mobo's. ga maar na, op elk mobo zit een BIOS, maar de ene BIOS is de andere niet ook al zijn ze van hetzelfde merk. mobo fabrikanten mogen ( en maken) daarnaast ook nog 's hun eigen aanpassingen doen in een BIOS.
en omdat er geen version history bij staat en een shitlode aan changes & bugfixes heb ik al helemaal zoiets van: ik koop liever een snellere proc dan dat ik een wazige Dr. Schwinn imme bios laat lopen frutten.
Er zijn tegenwoordig ontelbare overclocksites, en die sites hebben onderhouden doodleuk goede relaties met hardwarefabrikanten. sterker nog ze krijgen zelfs testexemplaren toegestuurd om te testen en die testexemplaren worden vaak nog 's overgeclocked/gemodificeerd ook nog.
dus why the FAQ zou Dr. Schwinn in deze tjd nog anoniem moeten zijn...
heb net ff gedowned en gekeken naar de datums in 't zipfiletje:
README EXE 5,809 07-29-96 2:27p
BOOSTER COM 17,476 08-01-96 1:24p
CPU DAT 22,083 08-01-96 1:22p
UNINSTAL EXE 21,256 08-01-96 12:58p
CPU_INST EXE 372,211 08-01-96 2:05p
1996 LOL
joe katta bie kidding mie!

Mooooohhhhh