ESP PvBoiler Controller https://github.com/arnova/pvboiler
daar is een mooie tool voor genaamd DivxG400. probleem is al heel lang geleden verholpen, meer dan een jaar gelee ofzo.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Ander probleem is nog steeds aanwezig
: Het bekende schokkerige afspelen van AVI's etc. onder PAL weergave. Onbegrijpelijk dat dit na ~ 3/4 jaar bij Matrox NOG STEEDS NIET is opgelost. Heel erg jammer van een, overigens, zo mooie video-out weergave...
Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
Verwijderd
Ik heb er totaal geen problemen mee, ik zet mijn resolutie op 1024x768 en de kleurdiepte om 16 bit.
En dan heb ik dualhead op overlay staan, gaat perfect.
Mja..., ik heb ook alles ingesteld zoals het moet maar toch heb ik af en toe kleine frame-skips in het videobeeld en NIET op mijn monitor beeld. Volgens het Matrox-forum hebben zoveel mensen hier last van. Er worden aan iedereen allerlei tips gegeven door de Matrox medewerkers, maar een echte oplossing, ho maar!! Jij heb blijkbaar totaal geen probleem? Welk mobo gebruik je?Op woensdag 06 maart 2002 18:10 schreef Sinterklaas het volgende:
Ik heb er totaal geen problemen mee, ik zet mijn resolutie op 1024x768 en de kleurdiepte om 16 bit.
Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
Verwijderd
hier geen probleem met een marvel G400 en vp6 w2k sp2 perfecte tv out met divx en dvd en monitor en capture werkt hardware matig
maar je moet divxG400 instaleren
http://www.tac.ee/~prr/videoutils/ kijk hier maar eens naar
maar je moet divxG400 instaleren
http://www.tac.ee/~prr/videoutils/ kijk hier maar eens naar
hier een G450. De deelbaarheid door 32 is geloof ik al lang verholpen, en wel enkele drivers geleden.
Het schokken heb ik nog steeds als ik em op de tv output (duron 800), zou toch niet mogen.
Op de monitor heb ik perfect beeld, al had ik net divx 5.0 erop gezet en begon deze wat te schokken (heb ik nog niet uitgebreid getest). Dus snel terug naar 4.12
En ja, matrox had veel beter moeten zijn, maar andere zijn ook niet alles. Mijn broer heeft de ati8500 en heeft ook weer wat te klagen.
Ik zie net een mooi linkje van iemand anders
[topic=431719/1/25]
misschien dat die er wel in komt
Het schokken heb ik nog steeds als ik em op de tv output (duron 800), zou toch niet mogen.
Op de monitor heb ik perfect beeld, al had ik net divx 5.0 erop gezet en begon deze wat te schokken (heb ik nog niet uitgebreid getest). Dus snel terug naar 4.12
En ja, matrox had veel beter moeten zijn, maar andere zijn ook niet alles. Mijn broer heeft de ati8500 en heeft ook weer wat te klagen.
Ik zie net een mooi linkje van iemand anders
[topic=431719/1/25]
misschien dat die er wel in komt
signature
Hoe heb je je dualhead op overlay gezet dan?Op woensdag 06 maart 2002 18:10 schreef Sinterklaas het volgende:
ESP PvBoiler Controller https://github.com/arnova/pvboiler
Verwijderd
Ik heb een G450 16MB DDR. Maar die geeft niet alle DiVX-en weer!
Maar ik heb ook de ballen verstand van videoweergave.
Ik heb hem op PAL gezet, de Matrox utils geinstalleerd. En er zijn ook wel bepaalde filmpjes die het doen, dat zijn allemaal reclame-filmpjes en clips. Ik gebruik de windows mediaplayer. Het zijn alle AVI bestanden. We hebben een Philips breedbeeldtv. Als ik hem op "clone monitor" zet, dan zie ik de film natuurlijk wel, maar dat ziet er niet uit!!
Iemand suggesties?
Ik heb hem op PAL gezet, de Matrox utils geinstalleerd. En er zijn ook wel bepaalde filmpjes die het doen, dat zijn allemaal reclame-filmpjes en clips. Ik gebruik de windows mediaplayer. Het zijn alle AVI bestanden. We hebben een Philips breedbeeldtv. Als ik hem op "clone monitor" zet, dan zie ik de film natuurlijk wel, maar dat ziet er niet uit!!
Iemand suggesties?
Verwijderd
Erm, er staat toch divxg400 hierboven? Heb je dat al geprobeert?Op dinsdag 14 mei 2002 21:52 schreef Coolcase het volgende:
Ik heb een G450 16MB DDR. Maar die geeft niet alle DiVX-en weer!Maar ik heb ook de ballen verstand van videoweergave.
Iemand suggesties?
Ik heb het (tot nu toe) opgelost door DivXG400 en de optie "FPS Conversion" onderaan. Ik heb het probleem alleen opgemerkt bij niet-Europese DVDrips via DVDmax PAL-output. Die zijn NTSC en dus geen 25fps zoals PAL het wil.Op woensdag 06 maart 2002 12:33 schreef P5ycho het volgende:
daar is een mooie tool voor genaamd DivxG400. probleem is al heel lang geleden verholpen, meer dan een jaar gelee ofzo.
Zie deze forumpost:
http://forum.matrox.com/mgaforum/Forum12/HTML/003807.html
Pagina: 1