Na al een maandje of 2 hier af en toe mee bezig te zijn en tot op heden nog zonder werkend resultaat wil ik graag het volgende probleem aan jullie voorleggen.
Het lukt is mij nl. nogsteeds niet gelukt om mod_perl samen met php in een Apache server te krijgen. Dit heb ik tot nu toe op 3 verschillende systemen geprobeerd, wat naar gelang de manier van compilen in een Segfault of een niet werkende php module resulteerde.
In alle gevallen is er de latest versie van alle software gebruikt (Apache 1.3.23, mod_perl 1.25, php 4.1.1), zijn er geen binaries gebruikt en is er bovenop een Slackware distro geinstalleerd.
Wat ik graag zou willen weten wie dit wél gelukt is, op welke distro en op welke manier..?
De volgende configuraties heb ik al geprobeerd:
PHP als DSO, mod_perl static (php module werkt niet)
PHP static, mod_perl static (apache geeft segfaults)
PHP als DSO, mod_perl DSO (de DSO's afzonderlijk werken prima, tegelijk werkt óf php niet, óf mod_perl niet)
PHP static, mod_perl DSO (mod_perl geeft segfault bij het laden)
Het lukt is mij nl. nogsteeds niet gelukt om mod_perl samen met php in een Apache server te krijgen. Dit heb ik tot nu toe op 3 verschillende systemen geprobeerd, wat naar gelang de manier van compilen in een Segfault of een niet werkende php module resulteerde.
In alle gevallen is er de latest versie van alle software gebruikt (Apache 1.3.23, mod_perl 1.25, php 4.1.1), zijn er geen binaries gebruikt en is er bovenop een Slackware distro geinstalleerd.
Wat ik graag zou willen weten wie dit wél gelukt is, op welke distro en op welke manier..?
De volgende configuraties heb ik al geprobeerd:
PHP als DSO, mod_perl static (php module werkt niet)
PHP static, mod_perl static (apache geeft segfaults)
PHP als DSO, mod_perl DSO (de DSO's afzonderlijk werken prima, tegelijk werkt óf php niet, óf mod_perl niet)
PHP static, mod_perl DSO (mod_perl geeft segfault bij het laden)
Hardcore-Networking-Wannabe's© | Artistiek? Jahoor! ik kan heel goed MRTG-grafiekjes kleuren