Je hoeft alle de verzend kosten te betalen!!
http://www.computeronderdeel.com/
En is dit echt waar want dan bestel ik er ook 1?
http://www.computeronderdeel.com/
Verwijderd
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Inhoud van winkelwagen:
Product Aantal Prijs Totaal
Logitech Cordless Desktop Optical 2 € 0.00 € 0.00 verwijderen
----------
Produkten: € 0.00
Verzendkosten: € 5.22
Totaal: € 5.22
Rembours kosten: € 3.56
Gewicht: 4.40 kg |
Verwijderd
Wat denk je nou zelfOp woensdag 06 maart 2002 11:52 schreef InfoTracer het volgende:
Verwijderd
ik zou zeggen probeer hetOp woensdag 06 maart 2002 11:57 schreef InfoTracer het volgende:
want ze moeten het gewoon leveren want het staat er.
Ik durf wel..Op woensdag 06 maart 2002 11:57 schreef Courage het volgende:
[..]
ik zou zeggen probeer het
Verwijderd
4.40 kg?? voor een muis??Op woensdag 06 maart 2002 11:54 schreef rrainman het volgende:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15Inhoud van winkelwagen: Product Aantal Prijs Totaal Logitech Cordless Desktop Optical 2 € 0.00 € 0.00 verwijderen ---------- Produkten: € 0.00 Verzendkosten: € 5.22 Totaal: € 5.22 Rembours kosten: € 3.56 Gewicht: 4.40 kg
LOL , ff een vrachtwagentje bestellen
Niet als redelijkerwijs mag worden aangenomen dat de prijs die vermeld staat (in dit geval dus geen prijs) niet juist is.Op woensdag 06 maart 2002 11:57 schreef InfoTracer het volgende:
ik bedoel het staat er echt ze kunnen er niets tegen doen alleen hopen dat mensen er begrip voor hebben.
want ze moeten het gewoon leveren want het staat er.
Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
....er zit ook een toetsenbord bij.Op woensdag 06 maart 2002 12:00 schreef User2001 het volgende:
[..]
4.40 kg?? voor een muis??
whoa
Daar wil ik niet mee werken!!
Verwijderd
Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !
Verwijderd
Wat dacht je van 12,9 KG voor een CPU:Op woensdag 06 maart 2002 12:00 schreef User2001 het volgende:
[..]
4.40 kg?? voor een muis??
whoa
Daar wil ik niet mee werken!!
Verwijderd
Bij mij geen 4.40 Kilo dusInhoud van winkelwagen:
Product Aantal Prijs Totaal
Logitech Cordless Desktop Optical 1 € 0.00 € 0.00 verwijderen
----------
Produkten: € 0.00
Verzendkosten: € 5.22
Totaal: € 5.22
Rembours kosten: € 3.56
Gewicht: 2.20 kg
Verwijderd
Nee, 2.20 kg per stuk..Op woensdag 06 maart 2002 12:10 schreef -KOD- het volgende:
http://www.computeronderdeel.com/cgi-bin/skin.cgi?cat=toetsenborden
Nooit geschoten altijd mis...
[..]
Bij mij geen 4.40 Kilo dus
Verwijderd
hun voorwaarden kloppen niet meer... er staat prijs in guldens... dus deze hele voorwaarde is BULLSHIT lijkt mij... ze zeggen wel tenzij anders vermeld. Maar volgens mij zijn ze verplicht om deze voorwaarden in EURO's neer te zettenArtikel 3. Prijzen
Prijsopgaven worden steeds gedaan op basis van de op het tijdstip van het tot stand komen van de overeenkomst geldende prijzen. Indien zich nadien prijsverhogingen mochten voordoen, dan behouden wij ons het recht om het prijsverschil aan de opdrachtgever door te berekenen.De prijzen zijn, tenzij anders vermeld, gebaseerd op contante betaling ; inclusief BTW; in Nederlandse guldens; exclusief vracht, montage, installatie, in bedrijfstelling en instructie. Behoudens in het geval van contante betaling of zending onder rembours, dient de betaling van de door
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Die 4 kilo stond er ook omdat aantal op 2 stondOp woensdag 06 maart 2002 12:10 schreef -KOD- het volgende:
http://www.computeronderdeel.com/cgi-bin/skin.cgi?cat=toetsenborden
Nooit geschoten altijd mis...
[..]
Bij mij geen 4.40 Kilo dus
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
MOOI!Op woensdag 06 maart 2002 12:26 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Die site zit vol fouten, staat ook rambus geheugen bij voor 0 euro!
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Al besteldOp woensdag 06 maart 2002 12:34 schreef DeX het volgende:
Iemand nog een athlon XP?
Ik krijg nu alleen internal server error's./.Op woensdag 06 maart 2002 12:35 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Al besteld
moet je ff naar de vorige pagina en weer proberen, kreeg ik ook een paar keer die foutenOp woensdag 06 maart 2002 12:36 schreef DeX het volgende:
[..]
Ik krijg nu alleen internal server error's./.
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
ja heb ook maar meteen 10 XP1600+jes en 5 RAMBUS reepjes besteldOp woensdag 06 maart 2002 12:35 schreef dribbel het volgende:
ja kan er ook nog wel een Athlon XP bij bestellendoen of niet?
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Verwijderd
gewoon proberen..Op woensdag 06 maart 2002 12:44 schreef -KOD- het volgende:
HMz ik heb nu alleen Logitech muis besteld... denk niet dat het gaat werken maar misschien toch ff XPtje erbij bestellen
Hier gaat het dus mis. Als iedereen ff normale hoeveelheden besteld worden er wellicht nog een paar gematst. Daarbij stel dat ze de echte prijs rekenen ben je de beer en moet je afzeggen....Op woensdag 06 maart 2002 12:39 schreef GuuZ14 het volgende:
[..]
ja heb ook maar meteen 10 XP1600+jes en 5 RAMBUS reepjes besteld
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Verwijderd
Verwijderd
Daarom is de kans bijzonder klein dat het werkelijk aan gaat komen... omdat het juist egen geautomatiseerde verkopen zijn.Op woensdag 06 maart 2002 12:46 schreef MasterM het volgende:
Ik heb ook een setje besteld (logitech)...
Ik wil ook wel een xp bestellen (aan dat geheugen heb ik nix maar kan zo ik denk ik wel kennen verpatsen)
Maar die andere 2 toch maar niet gedaan... het is geen amazon waar 10000 bestelling per dag worden verwerkt!!!
Duzz...
Mja... we zien het welzou wel mooi zijn als het zo was!!!
Lekker slim he, hiermee heb je misschien wel hun hele voorraad leegbesteld... hahaha!Op woensdag 06 maart 2002 12:47 schreef eNaSnI het volgende:
10 x XP 1600+
10 X Logitech muisje
10 x Rambus reepjes
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Als ik het niet krijg, en jij wel.. mag ik dan 1 proc en die logitach shjit?Op woensdag 06 maart 2002 12:51 schreef Exar_Kunn het volgende:
[..]
Lekker slim he, hiermee heb je misschien wel hun hele voorraad leegbesteld... hahaha!
Verwijderd
Heb net aan een vriend van me gevraagd die 3 jaar rechten heeft gestudeerd. Hij zei, dat je als klant bij dit soort bedragen er al vanuit kan gaan dat dit niet klopt waardoor zij nooit verplicht zijn het product aan te bieden voor deze prijs... omdat het verschil met oorspronkelijke prijs te groot is. Mocht het verschil een aantal % zijn en een drukfout zijn dan kan je het nog wel eisen voor die prijs... Maar je bent niet de lul of wat dan ook mocht het een fout van hun kant zijn.Op woensdag 06 maart 2002 12:49 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Is er ook een advocaat aanwezig op dit forum?
Kijk, da's goeie infoOp woensdag 06 maart 2002 12:52 schreef -KOD- het volgende:
[..]
Heb net aan een vriend van me gevraagd die 3 jaar rechten heeft gestudeerd. Hij zei, dat je als klant bij dit soort bedragen er al vanuit kan gaan dat dit niet klopt waardoor zij nooit verplicht zijn het product aan te bieden voor deze prijs... omdat het verschil met oorspronkelijke prijs te groot is. Mocht het verschil een aantal % zijn en een drukfout zijn dan kan je het nog wel eisen voor die prijs... Maar je bent niet de lul of wat dan ook mocht het een fout van hun kant zijn.
Mocht mijnheer de PTT voor je deur staan met een rekening van 100Euro dan accepteer je het gewoon niet
Yep.. Komen ze aan met een pallet.. "neuh, stuur maar terug"Op woensdag 06 maart 2002 12:52 schreef -KOD- het volgende:
[..]
Mocht mijnheer de PTT voor je deur staan met een rekening van 100Euro dan accepteer je het gewoon niet
Verwijderd
Ze kunnen ons wel degelijk wel wat maken. Ze hoeven ons de producten niet te leveren. Nu zul je wel denken, er staat toch geen prijs? Slechts verzendkosten. € 0.00 is gewoon niet redelijk voor dit soort produkten. "Klanten" kunnen aannemen dat deze prijs verkeerd is weergegeven en dat de winkelier een fout heeft gemaakt. Wanneer er nou producten werden aangeboden die slechts 75% kosten van de reguliere verkoopprijs kan een klant denken dat zulks een actie is. Dan is een winkelier fout wanneer hij toch een fout heeft gemaakt, want het is nog steeds een redelijke prijs. Maar € 0.00 voor een dure draadloze dekstop en de nieuwste processor? Nee, daar gaat de rechter ook niet in geloven dat dat een actie of iets dergelijks is geweest.Op woensdag 06 maart 2002 12:42 schreef DeX het volgende:
* DeX heeft ook een XP...
En ze kunnen ons niets maken..
Moeten betalen.Op woensdag 06 maart 2002 12:54 schreef BasBono het volgende:
[..]
Ze kunnen ons wel degelijk wel wat maken. Ze hoeven ons de producten niet te leveren. Nu zul je wel denken, er staat toch geen prijs? Slechts verzendkosten. € 0.00 is gewoon niet redelijk voor dit soort produkten. "Klanten" kunnen aannemen dat deze prijs verkeerd is weergegeven en dat de winkelier een fout heeft gemaakt. Wanneer er nou producten werden aangeboden die slechts 75% kosten van de reguliere verkoopprijs kan een klant denken dat zulks een actie is. Dan is een winkelier fout wanneer hij toch een fout heeft gemaakt, want het is nog steeds een redelijke prijs. Maar € 0.00 voor een dure draadloze dekstop en de nieuwste processor? Nee, daar gaat de rechter ook niet in geloven dat dat een actie of iets dergelijks is geweest.
Toch ben ik benieuwd hoe www.computeronderdeel.com dit probleem gaat oplossen! Ik denk dat iedereen die nu onderdelen heeft besteld deze zal moeten betalen of op den duur zal terugsturen.
Verwijderd
Huh? Kun je iets duidelijker zijn?Op woensdag 06 maart 2002 12:55 schreef DeX het volgende:
[..]
Moeten betalen.
gewoon weigeren.
Het is gewoon een grap van een collega van me..
ik verzin wel iets..
Je hoeft het pakketje niet aan te nmen..Op woensdag 06 maart 2002 12:57 schreef BasBono het volgende:
[..]
Huh? Kun je iets duidelijker zijn?
Yep..Op woensdag 06 maart 2002 13:00 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Geval 1:
postbode vraagt om 10 euro. --> Aannemen die handel
Geval 2:
Postbode vraag om meer dan 20 euro --> Huh? Das niet voor mij...Ik ken die niet....
pr0mpt - It never hurts to help!
Verwijderd
Ik denk niet eens dat de postbode langskomt!Op woensdag 06 maart 2002 13:00 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Geval 1:
postbode vraagt om 10 euro. --> Aannemen die handel
Geval 2:
Postbode vraag om meer dan 20 euro --> Huh? Das niet voor mij...Ik ken die niet....
ZOu jammer zijn..Op woensdag 06 maart 2002 13:04 schreef pr0mpt het volgende:
denk wel dat de postbode dit doet, of op zijn minst een busje van de PTT
wat ook kan gebeuren [rampscenario]
bericht terugkrijgen: "helaas is dit product niet meer leverbaar"
dan kunnen we ze ook niets maken
Vind ik ook..Op woensdag 06 maart 2002 13:03 schreef pr0mpt het volgende:
gewoon besteld, voor mij een collega en DeX
als iemand aan de deur komt en vraagt voor meer als verwacht, dan zeg ik gewoon is niet voor mij, of zoiets van "er stond een heel andere prijs, dit was niet afgepsproken" en dan gaat hij alsnog terug
maarja, wie niet waagt, wie niet wint
€ 135,- ongeveerOp woensdag 06 maart 2002 13:08 schreef pr0mpt het volgende:
ehm, misschien een dommme vraag, maar ehhh
hoeveel is zo'n cordless desktop optical eigenlijk [jah ben te lui om Pricewatch op te gaan, misschien weet iemand dit wel uit zijn hoofd]
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
119 volgens de PW..Op woensdag 06 maart 2002 13:08 schreef pr0mpt het volgende:
hoeveel is zo'n cordless desktop optical eigenlijk [jah ben te lui om Pricewatch op te gaan, misschien weet iemand dit wel uit zijn hoofd]
bij www.computeronderdeel.comOp woensdag 06 maart 2002 13:08 schreef pr0mpt het volgende:
dus...
Ik heb het gevoel dat het een 1 daagse aanbieding isOp woensdag 06 maart 2002 13:10 schreef P3PP3R het volgende:
[..]
bij www.computeronderdeel.com
is ie maar 0,00 euro
Multimonitor is relax :P
Tuurlijk...Op woensdag 06 maart 2002 13:13 schreef LeonM het volgende:
* LeonM heeft ook gesteld: 1* desktop optical
Zal ik anders de 1600+ ook maar doen![]()
1+1+1 = 1
Jah, ze zullen al zoiets hebben van huh, wat veel bestellingen. Volgens mij krijgen wij over een uur allemaal een mailtje met de prijswijzigingenOp woensdag 06 maart 2002 13:18 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
ATTENTIE: De prijs is gewijzigd:
Logitech Cordless Desktop Optical € 181.51 Logitech draadloos multimeda toetsenbord + optische scrollmuis R BLACK
OEPS.... Ik tel hierboven een stuk of 30 bestellingen voor dit product... Ben benieuwd, ff m'n hotmail checken...
1+1+1 = 1
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Claimen?Op woensdag 06 maart 2002 13:21 schreef -KOD- het volgende:
WOEIIii mensen ik geef jullie een tip...
Stuur ff mailtje dat je de bestelling niet meer wilt vanwege prijsverhoging oid... want strax claimen ze je die prijzen...
Maar aan de andere kant in mijn Email staat 8 Euro...
Dit topic is gesloten.
![]()