Ewaka ADSL + ISDN

Pagina: 1
Acties:

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:15
Hey mensen,

Allereerst, ja search is gebruikt, ja eweka is gemailt.

Nu mijn vraag:

Ik heb nu mxstream van de KPN i.c.m. Planet, ik ben hier zeer over te spreken maar nu zag ik dat BBNed nu ook ADSL over ISDN aanbied. :9~ Bij mij ging er een lampje branden ;). Nu is mijn vraag het volgende. Kan ik mijn Alcatel modem [getweaked ;)] en mijn splitter gebruiken? Zo ja, wat zijn de aansluitkosten voor ewaka? Ik zou namelijk graag naar een andere provider gaan, vooral de upstream spreekt mij aan!

Thanks! :)

Edit: typo's :?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Ja dat kan :)
Er zijn geen aansluitkosten :) (die zijn er als je de abo eerder af zegt)

• dôh
Ik zal nog even moeten kijken of ik m'n speedtouch kan gebruiken, want ik heb geen zin om weer bijna 200,- te gaan betalen voor een modem...Daar voel ik niet zoveel voor. En ik moet kijken of het met ISDN op mijn postcode [1183] beschikbaar is.. :)

Verwijderd

speedtouch kan je gebruiken, ja

enne je moet 175 euro aansluitkosten betalen als je binnen 3 jaar je contract opzegt; contract is minimaal voor 1 jaar (vind ik opzich wel beter). Dus als je je nu inschrijft dan betaal je geen verdere kosten behalve de maandelijkse abbo kosten.

• dôh
Op woensdag 06 maart 2002 12:28 schreef isdnsux het volgende:
speedtouch kan je gebruiken, ja

enne je moet 175 euro aansluitkosten betalen als je binnen 3 jaar je contract opzegt; contract is minimaal voor 1 jaar (vind ik opzich wel beter). Dus als je je nu inschrijft dan betaal je geen verdere kosten behalve de maandelijkse abbo kosten.
Ok dat is heel chill! Nu maar hopen dat het met ISDN hierzo kan, dan stap ik meteen over! :)

• dôh
Damn, het geld niet meer die actie! :'(
Pagina: 1