Toon posts:

Hoe kun je verdienen aan internet??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben er inmiddels wel achter dat bannertjes niet opschieten. En al die paid-to-surf programma's geloof ik niet zo in. Het lijkt erop dat je alleen een zakcentje bij kunt verdienen als je site duizenden bezoekers per dag trekt.

Iemand goeie ideeen/ ervaringen op dit gebied?

Verwijderd

Zoek een baan in de IT-sector. :P

Verwijderd

Topicstarter
Nog een paar maandjes dan is het zover!

Maar ja, dan ben je wel loonslaaf. Eigen toko lijkt me redelijk ideaal. Ben een beetje aan het brainstormen met me broer over goeie internet concepten. Lukt nog niet erg.

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:44
Over het algemeen draait het op het net om 1 ding: unieke page-hits per dag.

Verder zou je alleen wat kunnen verdienen door via het internet aan e-commerce te gaan doen. Maar daar heb je een behoorlijk startkapitaal voor nodig.

Kijk ook is op www.mp3downloader.com de persoon die deze site beheerd zit bij mij op school en is collega van me bij m'n normale werk.

Hij verdient zo'n 1000 piek per maand aan dit progje. Weet niet precies hoe, zal wel met banners te maken hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, software valt nog steeds wel aan te verdienen. Ben alleen niet zo'n ster in programmeren :( dus dat valt af voor mij. Maar er moeten volgens mij nog genoeg concepten zijn die b.v. in de VS al succesvol zijn gebleken maar hier in Nederland nog niet ingevuld zijn. Het spreekwoordelijke gat in de markt dus. Ben ervan overtuigd dat regionale sites het gaan maken in de toekomst.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hoe kun je verdienen aan internet??[/quote]Wordt nieuwsposter bij Tweakers :)!
Pagina: 1