ik zit hier bij een bedrijf en die gaan een isdn lijn laten afsluiten, een van deze lijnen is aangesloten op de alarmcentrale. die willen ze dus liever niet afgesloten hebben
nu wil kpn het poortnummer hebben. hoe zie ik dat? ik heb in dat kastje gekeken maar alle jumpertjes en andere zooi staan hetzelfde.
Verwijderd
Als je het telefoonnummer niet weet dan zou je het nog met een isdn toestel kunnen achterhalen.
Is het een digi access alarm ?
postcode hsnr ?
postcode hsnr ?
Verwijderd
das onzin natuurlijk, isdn zend de inkomende telefoontjes door naar alle lijnen, op de telefoon kun je specificeren welk nr je wilt hebben. (kom nou niet van dat is hier niet, want dan heb je het over een analoge aansluiting achter je isdn aansluitingOp woensdag 06 maart 2002 13:43 schreef CheS het volgende:
Als je het telefoonnummer niet weet dan zou je het nog met een isdn toestel kunnen achterhalen.
om op de topicvraag terug te komen, kijk is in de handleiding?
Verwijderd
Als er uitgaand nummerweergave op zit zou je mischien ff naar je gsm kunnen bellen, of testnummer Duh.Op woensdag 06 maart 2002 13:46 schreef Kertje het volgende:
[..]
das onzin natuurlijk, isdn zend de inkomende telefoontjes door naar alle lijnen, op de telefoon kun je specificeren welk nr je wilt hebben. (kom nou niet van dat is hier niet, want dan heb je het over een analoge aansluiting achter je isdn aansluiting)
om op de topicvraag terug te komen, kijk is in de handleiding?
En een alarm zit nooit legaal ( polis verzekering ) op een AB omzetter achter een ISDN lijn....
hebben het telnummer wel. maar niet het poortnummer (wat dat ook mag zijn) moet kpn het poortnummer geven anders willen ze langskomen, en dat kost geld.
Verwijderd
Snap het probleem niet echt als je het nummer weet van de lijn die opgeheven moet worden. En wat voor poort bedoel je dan aangezien dit een poort in de OTFC is.
Je zou hoogstens kunnen zien op welke invoerader de ISDN lijn zit.
Aan de hand van het nummer kunnen ze zo zien welke poort eraan gekoppeld is.........
Je zou hoogstens kunnen zien op welke invoerader de ISDN lijn zit.
Aan de hand van het nummer kunnen ze zo zien welke poort eraan gekoppeld is.........
dus kpn doet gewoon weer moeilijk?
Waar zit je bij data/Ip (heet tegenwoordig niet meer zo)Op woensdag 06 maart 2002 13:43 schreef CheS het volgende:
postcode hsnr ?
Verwijderd
En waar mag jij die wijsheid dan wel niet vandaan hebben.Op woensdag 06 maart 2002 16:17 schreef TrailBlazer het volgende:
[..]
Waar zit je bij data/Ip (heet tegenwoordig niet meer zo)
Mijn bedrijfsonderdeel valt sinds 1 maart onder de divisie Data/IP, zoal je ook de divisie vastenet en de divisie KPN mobile hebt.
Zie http://www.kpn-corporate.com/nl/kpn/index.php?id=1.05&taal=nl
Omdat dit volgens mij OCN/WAN heet in ieder geval daar zit ik tegenwoordig bij en dat was BBT/IP. Mischien is er gewoon weer wat geschoven zijn ze nogal goed in bij de KPNOp woensdag 06 maart 2002 22:34 schreef CheS het volgende:
[..]
En waar mag jij die wijsheid dan wel niet vandaan hebben.
Mijn bedrijfsonderdeel valt sinds 1 maart onder de divisie Data/IP, zoal je ook de divisie vastenet en de divisie KPN mobile hebt.
Zie http://www.kpn-corporate.com/nl/kpn/index.php?id=1.05&taal=nl
Verwijderd
Vanaf heden dus niet meer 3 Divisies met daaronder de verschillende BU's.
Kan er ook niets aan doen
Kan er ook niets aan doen
Pagina: 1