Ik frut, dus ik epibreer
Is het, na 3 topics, nou nog steeds niet duidelijk dat de bezoekers niet gedient zijn van dit soort meuk. Snap niet dat ie nog altijd door het beeld komt.
ff vraag: WAT is het verschil met de (o zo taboe op t.net) pop-up. IMHO IS dit gewoon een popup ...
ff vraag: WAT is het verschil met de (o zo taboe op t.net) pop-up. IMHO IS dit gewoon een popup ...
de betaler vervuilt
discussieer maar niet door in deze topic
Ik had een slapertje in mijn ogen toen ik deze startte..
Ik had een slapertje in mijn ogen toen ik deze startte..
Ik frut, dus ik epibreer
in: [topic=423950]
Op woensdag 27 februari 2002 12:17 schreef Daniel het volgende:
Laat ik het zo zeggen:
zijn wij blij met dit ding? Nee.
zouden we hem weg laten halen als we die keuze hadden? Ja.
Maar die keuze hebben we dus niet. Normaliter hoort Webads ons om toestemming te vragen voordat ze dit soort nasty dingen plaatsen. Zij zijn er van overtuigd dat ze dat gedaan hebben en dat wij toestemming gegeven hebben, wij kunnen ons dat niet herinneren.
De verplichting tot levering met KPN was echter al aangegaan, en dus kunnen we er niet meer onder uit.
Er zitten ook nog wel wat positieve kanten aan: T.net kan het geld goed gebruiken, als het goed is krijgt iedereen hem door de frequency cap maar 2x te zien en door deze campagne te draaien hebben we een blije adverteerder (KPN) erbij, waardoor dit soort dingen in de toekomst minder nodig zal zijn.
Overigens zijn agressievere vormen van bannering vrijwel ontontkoombaar. Eén van de redenen waarom we uberhaupt zijn gestart met shop.tweakers.net is om minder afhankelijk te zijn van bannering. Het is simpelweg onmogelijk om met de standaard 486x60 banners en buttons toch nog genoeg omzet te behalen, ook al ben je nog zo'n grote site.
Als je naar een site als ZDnet.com kijkt zie je eigenlijk niets anders dan skyscrapers, leaderboards (grote horizontale banners aan de bovenkant) en bigads (advertentieblok midden op de pagina)
Die vormen van adverteren zul je in de toekomst ook op Tweakers.net meer tegen gaan komen, hoewel we campagnes met geluid en dergelijke zoals die van KPN nu zo veel mogelijk zullen proberen te voorkomen. Popups blijven nog steeds een taboe.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()