Ik wou graag weten wat jullie gemiddelde mobo temp. is ! Want ik heb hem tussen de 21 en 23 hangen! Volgens een vriend van mij is dat heel laag !
Ongeveer 26 à 27 graden met een PIII-700@840 op een ABIT BE6-2.
Verwijderd
volgens mn BE6-II monitor 38 graden, maar de cpu is maar 32 en bord voelt koud aan.. dus zal die 38 vast niet kloppen..
Ik heb 2 probes op mn mobo en nayuurlijk 1 voor mn cpu. Mobo wordt bij de slots (agp, pci,isa) zon 26-27 graden en bij mn geheugen 22-23. cpu wordt met koe en matige koeling 52 graden, maar met een paar fans aan zon 48
Duron 650@900 (FSB-oc-ing sucks ass, wil mn comp niet trekken! GRRR
)
Duron 650@900 (FSB-oc-ing sucks ass, wil mn comp niet trekken! GRRR
27 graden
AOpen HX-08 (2 fans bovenin achter, 1 fan voor onder, 1 slotcooler en een hd koeler boven vooraan). Kamertemperatuur is 23.2 graden )
AOpen HX-08 (2 fans bovenin achter, 1 fan voor onder, 1 slotcooler en een hd koeler boven vooraan). Kamertemperatuur is 23.2 graden )
Verwijderd
mijn asus a7v moederbord word 30/32 graden mijn thunderbird 700@850 word 48 graden maar dit alles zit wel in een desktop dus een relatief kleine ruimte.
Heb wel de bovenkap eraf maar hij staat dan wel onder mijn tafelblad dus hij is gedeeltelijk open.
Heb wel de bovenkap eraf maar hij staat dan wel onder mijn tafelblad dus hij is gedeeltelijk open.
Mobo 26
CPU 39
Abit KT7-RAID, TBird 800@1000 waterkoeling
CPU 39
Abit KT7-RAID, TBird 800@1000 waterkoeling
Asus A7V met Duron 700@1000 (met Global win FOP32-1 + ArticSilver)
Cpu 46c
Mobo 31c
Met het koetje aan
Wat ben ik blij met m'n FOP32 + ArticSilver, met Coolmaster was m'n CPU 56c op 850
Cpu 46c
Mobo 31c
Met het koetje aan
Wat ben ik blij met m'n FOP32 + ArticSilver, met Coolmaster was m'n CPU 56c op 850
weet iemand hoe betrouwbaar die sensortjes zijn die standaard op zo'n moederbord zitten? mijn bordje (cusl2, p3-733, globalwin fkp32) geeft normaal, zonder overklokken, maar 29 graden voor de cpu aan (na 6 uur draaien met koe) en 38 voor het m/b.
dat lijkt me veel te weinig ondanks de goede koeling en 't is ook vreemd dat het m/b zoveel warmer is dan de cpu.
bij warm weer kan ie in het bios zelfs een temperatuur aangeven die een paar graden beneden kamertemperatuur is. dus vraag ik me erg af of je die sensortjes eigenlijk wel serieus moet nemen.
dat lijkt me veel te weinig ondanks de goede koeling en 't is ook vreemd dat het m/b zoveel warmer is dan de cpu.
bij warm weer kan ie in het bios zelfs een temperatuur aangeven die een paar graden beneden kamertemperatuur is. dus vraag ik me erg af of je die sensortjes eigenlijk wel serieus moet nemen.
Mijn kamer is 24,6
Mijn mobo is 31,0
Mijn cpu'tje 34,0
Cpu: Duron 700 @ 850... ( testing...ik ga voor de 950)
Die breeze die zegt dat ie 1000 mhz draait met 46 graadjes geloof ik niet...Dat kan namelijk niet met een gewone Global Win...Die jongen die lult volgens mij uit zijn nek......
Mijn mobo is 31,0
Mijn cpu'tje 34,0
Cpu: Duron 700 @ 850... ( testing...ik ga voor de 950)
Die breeze die zegt dat ie 1000 mhz draait met 46 graadjes geloof ik niet...Dat kan namelijk niet met een gewone Global Win...Die jongen die lult volgens mij uit zijn nek......
https://wren.co/join/Devian
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Die breeze die zegt dat ie 1000 mhz draait met 46 graadjes geloof ik niet...Dat kan namelijk niet met een gewone Global Win...Die jongen die lult volgens mij uit zijn nek......[/quote]Gewone global win? weet je hoe groot dat ding is? of hebben we het over een andere koeler?
Geloof het of niet, hij draait op 1ghz met 46c
Geloof het of niet, hij draait op 1ghz met 46c
Verwijderd
Koetje graast 24/7 op intel pIII 650E@850
CPU temp volgens MSI BX master 35C
Mainboard temp volgens MSI 36C
Heatsink temp externe thermometer 38,5C
Kast is ingebouwd in Computermeubel (staat achter dichte deurtjes) is natuurlijk wel van wat xtra fan's voorzien waarvan 1 in de bodem welke koude lucht van de plavuizen aanzuigt:)
Omgevingstemp 23C
CPU temp volgens MSI BX master 35C
Mainboard temp volgens MSI 36C
Heatsink temp externe thermometer 38,5C
Kast is ingebouwd in Computermeubel (staat achter dichte deurtjes) is natuurlijk wel van wat xtra fan's voorzien waarvan 1 in de bodem welke koude lucht van de plavuizen aanzuigt:)
Omgevingstemp 23C
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 september 2000 17:23 schreef BreeeZe het volgende:
Cpu 46c
Mobo 31c
Met het koetje aan
Wat ben ik blij met m'n FOP32 + ArticSilver, met Coolmaster was m'n CPU 56c op 850 :)[/quote]Ten eerste: wat bedoelen jullie met koetje? =)
ten tweede, ik heb een GlobalWin Fep32, (fep), cooled die ook zo goed?
zou wel relax zijn, ik wacht namelijk nog op m'n mammaplank.
grtz
AHL
Cpu 46c
Mobo 31c
Met het koetje aan
Wat ben ik blij met m'n FOP32 + ArticSilver, met Coolmaster was m'n CPU 56c op 850 :)[/quote]Ten eerste: wat bedoelen jullie met koetje? =)
ten tweede, ik heb een GlobalWin Fep32, (fep), cooled die ook zo goed?
zou wel relax zijn, ik wacht namelijk nog op m'n mammaplank.
grtz
AHL
Verwijderd
http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=123
Als je het goed gelezen hebt snap je alles over het koetje:)
Doe je natuurlijk meteen mee he?
Welkom alvast.:)
Als je het goed gelezen hebt snap je alles over het koetje:)
Doe je natuurlijk meteen mee he?
Welkom alvast.:)
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 september 2000 22:12 schreef skinhead het volgende:
Die breeze die zegt dat ie 1000 mhz draait met 46 graadjes geloof ik niet...Dat kan namelijk niet met een gewone Global Win...Die jongen die lult volgens mij uit zijn nek......[/quote]Kan echt wel hoor.. hij heeft gewoon geluk met zijn core.... dat de jouwe dan misschien niet wil is jou probleem
Die breeze die zegt dat ie 1000 mhz draait met 46 graadjes geloof ik niet...Dat kan namelijk niet met een gewone Global Win...Die jongen die lult volgens mij uit zijn nek......[/quote]Kan echt wel hoor.. hij heeft gewoon geluk met zijn core.... dat de jouwe dan misschien niet wil is jou probleem
Abit bh6 met 566@877Mhz
MOBO = 27.C
MOBO = 27.C
"I think there is a world market for maybe five computers." (Thomas Watson Jr., Chairmain of IBM, 1943)
Verwijderd
op mijn asus p3v4x met p3 550 op 825 is de chipset ook maar 21 tot 24 graadjes.
binnenkort mijn pll-chip coolen en cpu verder opkrikken, dan zal de chipset temp nog wel wat gaan steigen..
binnenkort mijn pll-chip coolen en cpu verder opkrikken, dan zal de chipset temp nog wel wat gaan steigen..
Athlon 700
Aopen AK72
Mobo 35
Cpu 35
Aopen AK72
Mobo 35
Cpu 35
Don't You stare there, Operate!
Nou breeze....simpel genoeg...Omdat ik zelf een Alpha + delta heb...en ook nog eens een 72 W Peltier....Kan ok zijn dat je sensor niet goed werkt..
En Sniper bemoei je er niet mee.. ( ik ken hem...voordat iedereen mij ff gaat uitbekken)....Want k draai op dit moment stabiel op 950!
En Sniper bemoei je er niet mee.. ( ik ken hem...voordat iedereen mij ff gaat uitbekken)....Want k draai op dit moment stabiel op 950!
https://wren.co/join/Devian
Zou kunnen dat m'n Temp meter niet okey is, maar op 850 was ie stabiel met een coolmaster en toen gaf hij 56C aan.
Als m'n meter niet okey is vraag ik me af hoe heet ie dan echt was, te heet om te draaien denk ik.
What ever, ik ben blij dat ie op 1ghz draait
Als m'n meter niet okey is vraag ik me af hoe heet ie dan echt was, te heet om te draaien denk ik.
What ever, ik ben blij dat ie op 1ghz draait
Pagina: 1