dus...
wil wel zeggen maar dan word ie weer gelocked waarschijnlijk....Op woensdag 06 maart 2002 09:57 schreef DeX het volgende:
Lijkt mij ook leuk.. Link?
zie mijn onder-scrift
dus...
Geblockt?
Hoe bedoel je?
Hoe bedoel je?
Dit bedoeltie denk ik:Op woensdag 06 maart 2002 10:48 schreef IceStorm het volgende:
Geblockt?
Hoe bedoel je?
Btw.. [topic=430910]Dicht
SP is niet bedoeld om leden te werven
Daar gaat het over
ja idd maar ik ben dan toch niet leden aan het werven ofzo.. tis maar voor de fun.Op woensdag 06 maart 2002 10:54 schreef Twynn het volgende:
[..]
Dit bedoeltie denk ik:
[..]
Btw.. [topic=430910]
Daar gaat het over
dus...
Hmm, is geen leden werven, maar uitnodigen voor een mini tournooi.
Ladder=?
AMD TB 1200 | Cooler Master voor 1400 | Asus A7V266 | maxtor 40.9GB 7200 rpm ATA 133 | Quantum 6.1 GB 4500 ATA 66 | asus V7100 geforce 2 MX400 + TV | 256 DDR MB intern | SB live 5.1 | Lite-on 12x10x32 | Philips dvdrom 12x40 | Sony Trinitron 17" |
ja maar wel alleen voor GoT-members ....Op woensdag 06 maart 2002 11:57 schreef KillerAce_NL het volgende:
das toch juist leuk
dan of niet dan?
waar moet ik het dan plaatsen?
dus...
Verwijderd
Niet mee eensOp woensdag 06 maart 2002 11:57 schreef KillerAce_NL het volgende:
Het is het uitnodigen van leden om gezamelijk aan een tournooi mee te doen cq stats daarover bij te houden. Je kunt Clans op verschillende manieren omschrijven, het is en blijft een clan en daarover staat heel duidelijk vermeld wat men dan het beste kan doen
Maak dan een aparte website en post die (zo onopvallend dat Jaymz het niet ziet) in je Sig
Mwah, vind ik wel heel ruim omschreven hoor.
Vind het wel een leuk initiatief om voor de gotters onderling iets te regelen, goed voor de sfeer (iig voor de mensen die meedoen).
Zo'n initiatief is imo niet gelijk aan een clan, alleen al omdat je die organisatiegraad mist -> het kan een clan worden dat wel.
Vind het wel een leuk initiatief om voor de gotters onderling iets te regelen, goed voor de sfeer (iig voor de mensen die meedoen).
Zo'n initiatief is imo niet gelijk aan een clan, alleen al omdat je die organisatiegraad mist -> het kan een clan worden dat wel.
Mijn bedoel is gewoon om een leuk potje ut te spelen met got-ers en niet om een clan te starten... want dan kan je net zo goed naar clanbase gaan...Op woensdag 06 maart 2002 12:10 schreef KillerAce_NL het volgende:
Mwah, vind ik wel heel ruim omschreven hoor.
dus...
Yep dat had ik al door, ik speel zelf geen UT maar voor anderen lijkt het me wel fun.
Op die manier "interact" je nog een met andere mensen die je anders niet zo kent.
Op die manier "interact" je nog een met andere mensen die je anders niet zo kent.
ja idd.. maar ja die GoT-dudes vinden van nietOp woensdag 06 maart 2002 12:19 schreef KillerAce_NL het volgende:
Yep dat had ik al door, ik speel zelf geen UT maar voor anderen lijkt het me wel fun.
dus...
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dat is SPAMOp woensdag 06 maart 2002 13:45 schreef Traag het volgende:
http://utclan.tweakers.net
irc.tweakers.net #UT
* MikeN vind dit weer een duidelijk voorbeeld van te ver doorgetrokken beleid....
ik heb het niet eens over een clan!!!Op woensdag 06 maart 2002 13:45 schreef Traag het volgende:
http://utclan.tweakers.net
irc.tweakers.net #UT
dus...
Discussie is al over ofzo ?
Volgens mij is er toch wel plaats voor een beetje "grijs beleid" ?
IMO is het iets te ver gezocht om het onder clan publiciteit te scharen en worden de regels zo te strak gehouden.
Volgens mij is er toch wel plaats voor een beetje "grijs beleid" ?
IMO is het iets te ver gezocht om het onder clan publiciteit te scharen en worden de regels zo te strak gehouden.
ik vind toch dat ie ge-unlocked moet worden....
plz
plz
dus...
om te beginnen, disclaimer: Ik weet dat niemand mijn mening vraagt, maar toch geef ik em ff. 
Ik vind GoT een erg goed medium om voor iets 'leuks' leden te werven, of hoe je het ook noemt..
Wat zijn eigenlijk de redenen dat het niet mag? Als het echt om organisaties of commericieel belang gaat wordt het anders, maar dit is imho 'just for fun'.
Ik vind GoT een erg goed medium om voor iets 'leuks' leden te werven, of hoe je het ook noemt..
Wat zijn eigenlijk de redenen dat het niet mag? Als het echt om organisaties of commericieel belang gaat wordt het anders, maar dit is imho 'just for fun'.
Hmm.. gaat mij ook wel erg ver... als je je mede-tweakers niet eens voor een laddertje UT mag vragen..
Daar is een messageboard toch voor?
Daar is een messageboard toch voor?
Ik vind dit ook een beetje ver gaan hoor. Het is toch ook niet verboden om mensen uit te nodigen om lekker een potje RTCW te gan spelen om te kijken wie de beste is? Er is geen clan, er word alleen gevraagd om een ladder te bouwen, komt geen clan aan te pas.
Kijk eens in de diablo topics, hoevaak word daar niet gesproken wie het beste is? Is zo'n beetje hetzelfde... Alleen komen de gegevens niet in een GoT topic te staan maar netjes geordend op een website. Niks mis mee toch?
Kijk eens in de diablo topics, hoevaak word daar niet gesproken wie het beste is? Is zo'n beetje hetzelfde... Alleen komen de gegevens niet in een GoT topic te staan maar netjes geordend op een website. Niks mis mee toch?
Ik doet vanmiddag wel even overleg met ItSnows ok
?
Dan kan je bij deze ook gelijk alle topics van gezamelijke inkoopacties op slot gooien, immers daar is got niet voor, moet je bij unitedconsumers zijnOp woensdag 06 maart 2002 12:04 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Niet mee eens
Het is het uitnodigen van leden om gezamelijk aan een tournooi mee te doen cq stats daarover bij te houden. Je kunt Clans op verschillende manieren omschrijven, het is en blijft een clan en daarover staat heel duidelijk vermeld wat men dan het beste kan doen
Maak dan een aparte website en post die (zo onopvallend dat Jaymz het niet ziet) in je SigKijk eens naar de sig van bijvoorbeeld The Will.
OK alvast bedanktOp donderdag 07 maart 2002 09:45 schreef IceStorm het volgende:
Ik doet vanmiddag wel even overleg met ItSnows ok?
ik hoop dat je hem kan overhalen..
en het bericht unlocken.... ik hoor er dan nog wel van..
dus...
Daar is het grote MoH:AA topic voor.Op donderdag 07 maart 2002 15:20 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik speel geen UT , MoH:AA misschien ?
🌞🍃
en? al overleg gehad??Op donderdag 07 maart 2002 09:45 schreef IceStorm het volgende:
Ik doet vanmiddag wel even overleg met ItSnows ok?
of nog niet
dus...
Pagina: 1