Cogito Ergo Credo
Is het bij jou wel gelukt dan courage?
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
ziet er goed uit, im mijn koffermod past de USB stekker niet meer zo denderend en dis zou geen probleem zijn...
zag ik b.t.w. niet in de search (alleen allemaal dingen over dat groene logitech geval dat zo'n beetje iedereen haaft maar niet gebruikt...)
zag ik b.t.w. niet in de search (alleen allemaal dingen over dat groene logitech geval dat zo'n beetje iedereen haaft maar niet gebruikt...)
Cogito Ergo Credo
Verwijderd
Was het maar waar.... maar dat lag aan mijn mobo. Of liever gezegd aan de ozo doordachte BIOS-settings.Op woensdag 06 maart 2002 09:50 schreef Japie_17 het volgende:
Is het bij jou wel gelukt dan courage?
Die staan nl. default op USB-keyboard : OFF (of iets dergelijks). Hoe kan je nou die setting aan zetten als je PS/2 kapot is.. dat hadden ze default op ON moeten zetten
hoe kom je dan toch in de BIOS? Vaak kun je trouwens de muis een keyboard gewoon wisselen, kun je dat niet proberen? (lukte iig bij dell)Op woensdag 06 maart 2002 09:57 schreef Courage het volgende:
[..]
Was het maar waar.... maar dat lag aan mijn mobo. Of liever gezegd aan de ozo doordachte BIOS-settings.
Die staan nl. default op USB-keyboard : OFF (of iets dergelijks). Hoe kan je nou die setting aan zetten als je PS/2 kapot is.. dat hadden ze default op ON moeten zetten
Cogito Ergo Credo
Verwijderd
Dat was dus het probleemOp woensdag 06 maart 2002 10:09 schreef jopiek het volgende:
[..]
hoe kom je dan toch in de BIOS?
Nee, bij mij waren allebei de poorten kapoetVaak kun je trouwens de muis een keyboard gewoon wisselen, kun je dat niet proberen? (lukte iig bij dell)
Pagina: 1