vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
[topic=150373/1/25]
[topic=320766/1/25]
[topic=320766/1/25]
ehm het gaat om een 520 hoor, daar zit verschil tussen want de drivers vanaf de 600 serie kan ik wel gebruiken van de windows cd. Misschien een ander iedeetje dan de search?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
Verwijderd
de drivers die je installeert op je xp bak voor 98 zijn alleen maar makkeijk zodat je gen drivers op de 98 pc hoeft te installeren. installeer op je 98 bak gewoon een printer geef zolang even aan lpt1 en veranderen daarna naar een netwerkshare. je kan ook gewoon een capture maken.
Verwijderd
Met search wordt er bedoeld dat dit soort problemen vaker voorkomen hier en dat je daar eerst eens op kan gaan zoeken. Is niks mis mee, zelf een beetje uitvogelen hoe het zit, leer je ook nog wat van 
Dit probleem heb ik ook gehad met Win NT 4.0 Server. Als je de printer deelt, moet de drivers zeg maar ook delen. Anders pakt ie 'm niet. (Simpel uitgelegd) Wat je kan doen is op je 98 bak de printer lokaal installeren en vervolgens het pad veranderen.
<edit> Te laat </edit>
Dit probleem heb ik ook gehad met Win NT 4.0 Server. Als je de printer deelt, moet de drivers zeg maar ook delen. Anders pakt ie 'm niet. (Simpel uitgelegd) Wat je kan doen is op je 98 bak de printer lokaal installeren en vervolgens het pad veranderen.
<edit> Te laat </edit>
Precies, de basis van het delen van HP C series printers is hetzelfde, je kiest de verkeerde aanpak.
Gewoon overal lokaal installen die driver en dan de poort veranderen naar een netwerkshare.
Daarom gaf ik de search aan.
Gewoon overal lokaal installen die driver en dan de poort veranderen naar een netwerkshare.
Daarom gaf ik de search aan.
ok sorry
, ik zal het vanavond proberen.
^^ Zie boven... eerst zelf zoeken / proberen..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()