Breek je nek voorzichtig
Misschien wel wat idee's. Kun je alleen wat meer specs geven.
Verwijderd
Ik heb hem hier ook op XP draaien dus daar zou het niet aan moeten liggen.. Als je reboot on system error (oid) uitzet kun je de foutmelding van windows bekijken, misschien helpt het het probleem op te lossen!
BPM roels BTW
BPM roels BTW
Deze versie is gemaakt voor WinXP, moet dus geen probleem zijn.Op woensdag 06 maart 2002 13:40 schreef Wacky het volgende:
Windows XP
Ik draai 'm ook op XP, gaat perfect
Goed komen wat details:
Asus A7V266a-E met bios uit de doos
SB audigy met drivers uit de doos
Laatste Via drivers
Win XP
Radeon 8500
Lite-on brander en DVD speler
2xHD 1x IBM 60GXP 30GB en 1x WD 13,6 oud model
Ik ben nu allernieuwe drivers aan het downloaden van alles en ga dan XP ff opnieuw installeren morgen want het heeft wel meer kuren kijken of dat wil helpen, maar is er veel aan de bios veranderd dat dat het kan wezen? en drivers van die Audigy?
Asus A7V266a-E met bios uit de doos
SB audigy met drivers uit de doos
Laatste Via drivers
Win XP
Radeon 8500
Lite-on brander en DVD speler
2xHD 1x IBM 60GXP 30GB en 1x WD 13,6 oud model
Ik ben nu allernieuwe drivers aan het downloaden van alles en ga dan XP ff opnieuw installeren morgen want het heeft wel meer kuren kijken of dat wil helpen, maar is er veel aan de bios veranderd dat dat het kan wezen? en drivers van die Audigy?
Breek je nek voorzichtig
Niemand meer een idee??
Breek je nek voorzichtig
Misschien kun je 'm gewoon kopen, dan heb je recht op ondersteuning bij Alcatech.
There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
Ja het klinkt misschien een beetje politiek incorrect maar voor dat ene feestje waar de PC muziek gaat brallen ga ik het niet kopen. desnoods neem ik die andere PC mee waar het wel op werkt, maar ik los het liever ff op.
Breek je nek voorzichtig
Op verzoek dan maar hier verder ipv een nieuw topic, alleen denk ik dat hij dan verhuisd moet worden maar dat is niet mijn taak.
Inmiddels ben ik er namelijk achter dat het aan de audigy ligt, als ik die er in heb op 5.1 dan klapt de boel er uit en reset de PC. Wanneer ik de speaker zooi op 4 speakers/quadraphonisch zet dan start BPM studio op, mits ik ook de onboard geluidskaart enable, maar het kan nog vager, als ik namelijk wat afspeel dan is er zo niets aan de hand, maarja wat heb je aan een MIx en draai programma als alles over een speaker uitgang denderd? niet veel dacht ik zo, maar zodra ik maar ruik aan de audio i/o instellingen klapt de boel er weer uit en reset het geheel.
Morgen is het feestje al dus ik zou graag zien dat het allemaal gaat werken. niemand een IDee?
Inmiddels ben ik er namelijk achter dat het aan de audigy ligt, als ik die er in heb op 5.1 dan klapt de boel er uit en reset de PC. Wanneer ik de speaker zooi op 4 speakers/quadraphonisch zet dan start BPM studio op, mits ik ook de onboard geluidskaart enable, maar het kan nog vager, als ik namelijk wat afspeel dan is er zo niets aan de hand, maarja wat heb je aan een MIx en draai programma als alles over een speaker uitgang denderd? niet veel dacht ik zo, maar zodra ik maar ruik aan de audio i/o instellingen klapt de boel er weer uit en reset het geheel.
Morgen is het feestje al dus ik zou graag zien dat het allemaal gaat werken. niemand een IDee?
Breek je nek voorzichtig
Op AMD systemen schijnt BPM ook niet echt lekker te werken tenzij je je L2 cache uitzet 
En dat is geen fabel -> check de faq van alcatech maar is
En dat is geen fabel -> check de faq van alcatech maar is
Ik heb het inmiddels de hele dag draaiende gekregen:
-Zet je onboard geluidskaart aan en stel die in als primaire kaart.
-stel je boxen config in zowel audioHQ als in windows zelf op 4 speakers of minder.
-start BPM studio op en ga naar audio I/O daar kan je kiezen welke kaart wat doet.
-stel deze NIET in op direct sound driver, maar op wave!!!
-daarna kan je de audigy voor een output gebruiken en je onboard kaartje voor de ander. Je hebt hier dus helaas maar 1 uitgang die je effectief kan gebruiken van je audigy, maar het werkt tenminste.
ECHTER de latency schiet omhoog, standaart naar 139 ms maar als je de buffer lager zet naar 92ms, wat kan hier het effect van zijn in een programma als BPM studio?
-Zet je onboard geluidskaart aan en stel die in als primaire kaart.
-stel je boxen config in zowel audioHQ als in windows zelf op 4 speakers of minder.
-start BPM studio op en ga naar audio I/O daar kan je kiezen welke kaart wat doet.
-stel deze NIET in op direct sound driver, maar op wave!!!
-daarna kan je de audigy voor een output gebruiken en je onboard kaartje voor de ander. Je hebt hier dus helaas maar 1 uitgang die je effectief kan gebruiken van je audigy, maar het werkt tenminste.
ECHTER de latency schiet omhoog, standaart naar 139 ms maar als je de buffer lager zet naar 92ms, wat kan hier het effect van zijn in een programma als BPM studio?
Breek je nek voorzichtig
Zelfde probleem en zelfde oplossing gevonden, maar helaas niet helmaal perfect. Me onboard sound is echt slecht met de wave out en ik kan de players niet monitoren (ik stop me headset in de onboard 'kaart').
Is het iemand gelukt om het programma wel te laten werken met direct sound output?
Is het iemand gelukt om het programma wel te laten werken met direct sound output?
Mijn Duron 900 met WinXP en een KT133A chipset draait BPMstudio 4.0 zonder problemen.
Verwijderd
oplossing:
download de nieuwste drivers voor de geluidskaart, ik d8 dat je een audigy oid had, check ff topic van tijdje terug op dit gedeelte van het forum, daar kan je ze vindne. tis ff 377 mb downen maar dan doet tie et ook....
je hebt alleen geen ASIO support helaas...
download de nieuwste drivers voor de geluidskaart, ik d8 dat je een audigy oid had, check ff topic van tijdje terug op dit gedeelte van het forum, daar kan je ze vindne. tis ff 377 mb downen maar dan doet tie et ook....
je hebt alleen geen ASIO support helaas...
Heb ze gevonden, maar helaas de direct sound doet het niet, Ik krijg welliswaar geen blauw scherm meer als ik het probeer. BPM speeld wel gewoon af alleen hoor ik niks
, terwijl hij ik het wel hoor met de wave out driver. 'K wordt ondertussen
van me audigy.
probeer de kx drivers anders... http://www.kxproject.com
Verwijderd
ik draai em hier onder win2k met een audigy en directsound. DX81 installen, nieuwste audigy drivers(had je), SP2 igv win2k
Pagina: 1