If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.
Al eens op de Tweakers hoofdpagina in de pricewatch op bluetooth gezocht?..
't is dan wel niet Nokia (bestelbaar bij je lokale gsm toko tegen een huizenhoog bedrag) maar er staan wel al wat nuttige kaartjes bij
't is dan wel niet Nokia (bestelbaar bij je lokale gsm toko tegen een huizenhoog bedrag) maar er staan wel al wat nuttige kaartjes bij
DatDus.DE --- DatDus!
Verwijderd
staat in de gids van www.zerosix.nl
gewoon aanmelden op hun site, krijg je reclame boek maandelijks thuisgestuurt!
gewoon aanmelden op hun site, krijg je reclame boek maandelijks thuisgestuurt!
ja, tuurlijk heb ik dat gedaan, maar ik wou specifiek dit kaartje hebben..... vandaar dat ik het ook zo specifiek vraag, maar goed, zit nu andere bluetooth kaartjes enzo te bekijken en echt blij wordt ik er niet vanOp woensdag 06 maart 2002 02:49 schreef carnager het volgende:
Al eens op de Tweakers hoofdpagina in de pricewatch op bluetooth gezocht?..
If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.
Ik kreeg gisteravond trouwens een PCM onder handen waarin ze de bluetooth dingen waar ze aan konden komen hebben getest, vergeleken en het resultaat is nog erg schrijnend... Pas bij de volgende WinXP update zal er een soort gestandariseerde interface komen voor bluetooth apparatuur voor je pc, dus dan kunnen sommige "vergeten" opties iig worden ingesteld... Al met al zul je dus inderdaad wel zo'n nokia kaartje nodig hebben vrees ik...
DatDus.DE --- DatDus!