ik heb mijn gf3 ti200 128 mb verneukt...

Pagina: 1
Acties:

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-06 11:15
hoi ik heb sinds kort een winfast geforce 3 ti200 128 mb en ik wilde hem vandaag eens overklokken...

ik haalde de cooler eraf en ik deed op elke geheugen module en op de core arctic silver...

op 1 geheugenmidule deed ik een beetje teveel en er kwam dus ook een beetje op die piepkleine pinnetjes van dat geheugenchipje.. sindsdien als ik hem dan in mijn computer heb gaat de muis heel langzaam en hem ik opeens een 3d mark se score van 600 nog wat ipv van de score die ik eerst had 6980...

ik DENK dus dat het aan dat silverpasta ligt...

of kan het ook nog iets anders zijn?

Verwijderd

haal die pasta eens weg dan :?
kijken of die het dan nog doet.

Verwijderd

Dat was een mooi kaartje van leadtek, was het de THD Versie?

Wat HEEL verstandig is, is om snel acceton eroverheen te wrijven, en ik zou de kaart er wel uithalen :). Acceton verwijdert artic silver goed..

• mr_niceguy
Op dinsdag 05 maart 2002 23:55 schreef Juggernaut het volgende:
haal die pasta eens weg dan :?
kijken of die het dan nog doet.
ik heb al vrijwel alle pasta weggehaald maar er zitten nog wel van die miniscule beetjes tussen die pinnetjes... en die pinntjes zijn al zo mini....

volgens mij doet ie zo vaag omdat die pinnetjes nu misschien contact maken ofzo...

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 00:00 schreef mr_niceguy het volgende:
miniscule beetjes tussen die pinnetjes... en die pinntjes zijn al zo mini....
acceton is het antwoord op je vraag

• mr_niceguy
Op woensdag 06 maart 2002 00:05 schreef Pjoeloe het volgende:

[..]

acceton is het antwoord op je vraag
hoe kom ik dan mer accetonm tussen die pinnetjes?
en waar koop ik dat

Verwijderd

acceton ken je gewoon in vloeibare vorm op de pinnetjes gooien, en dan met een wattenstaafje lekker gaan frutten zoals ze dat zeggen. By the way, hoe kon je ooit zo stom zijn als ik het zo mag vragen? Acceton is nagellak remover>te koop bij bijvoorbeeld de hema

• mr_niceguy
Op woensdag 06 maart 2002 00:09 schreef Pjoeloe het volgende:
acceton ken je gewoon in vloeibare vorm op de pinnetjes gooien, en dan met een wattenstaafje lekker gaan frutten zoals ze dat zeggen. By the way, hoe kon je ooit zo stom zijn als ik het zo mag zeggen? Ennuhh acceton is nagellak remover>te koop bij bijvoorbeeld de hema
tsja.. was wel dom ja wist ik veel dat datr silverpasta vet erg uitsmeerd ik had er dan teveel op gedaan.....

eehm is dat acceton niet schadelijk voor de printplaat?

Verwijderd

nee, alleen niet te veel snuiven, anders ga je vliegen ;)

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-01 08:31
Op dinsdag 05 maart 2002 23:56 schreef Pjoeloe het volgende:
Menn! I feal sorry with you! Damn! Dat was een mooi kaartje van leadtek, was het de THD Versie?
..
heh.. Wie heeft jou getracht Engels bij te brengen.. Daar heb ik pas medelijde mee >:)

Verwijderd

Gecorrigeerd, (zeikerd) Ik schreef het verkeerd omdat ik man in het engels wou zeggen. Als ik man schrijf lees jij man, en ik bedoeld men. Snap je man?

Verwijderd

oeps

• B1tchwax
Op woensdag 06 maart 2002 00:19 schreef Pjoeloe het volgende:
Gecorrigeerd, (zeikerd) Ik schreef het verkeerd omdat ik man in zijn engels wou zeggen. Als ik man schrijf lees jij man, en ik bedoeld menn. Snap je man?
[nog meer zeikerd-mode]
het is geen feal maar feel en het is to feel sorry for someone.. dus 3 fouten in een korte tijd
[/nog meer zeikerd-mode]

Verwijderd

Waar zie jij feal staan dan ;) ? Als ik zie HOEVEEL mensen hier taal fouten maken, vind ik jou eigenlijk de grootste zeikerd die ik hier OOIT ben tegengekomen. U heeft de Pjoeloe award gekregen voor grootste zeikerd. Das een eer!!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 00:15 schreef B1tchwax het volgende:

[..]

heh.. Wie heeft jou getracht Engels bij te brengen.. Daar heb ik pas medelijde mee >:)
"Medelijde". Ga terug naar school. Kijk eerst eens naar jezelf voor je hier de pientere jongen uit gaat hangen.

Waar blijft het échte correct Nederlands taalgebruik onder de tweakers? :(

[ontopic]
Best verrot dat je je grafische kaart hebt verneukt...
[/ontopic]

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 00:34 schreef Robbel het volgende:
[ontopic]
[/ontopic]
OK, das Nederlands! Toch denk ik dat het wel op te lossen is, mijn amd xp zat helemaal onder de artic silver 3, beetje acceton eroverheen, en klaar!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

ander gaan we even bepraten wie hier goed in talen is |:(

specs

Verwijderd

Liever niet

• B1tchwax
Op woensdag 06 maart 2002 00:34 schreef Robbel het volgende:

[..]

"Medelijde". Ga terug naar school. Kijk eerst eens naar jezelf voor je hier de pientere jongen uit gaat hangen.

Waar blijft het échte correct Nederlands taalgebruik onder de tweakers? :(

[ontopic]
[/ontopic]
ik geef commentaar op zijn engels.. dat houd in dat ik nooit geclaimed heb, dat ik beter of correcter nederlands spreek..

en medelijde is verbastering/spreektaal.. dat word wel vaker gebruikt op het internet.. wen er maar aan ;)

Verwijderd

Hmm, weer een nieuw woord geleerd, verbastering. Ken je geen commantaar geven op de topicstarter. Denk dat die daar meer aan heeft ;)

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 00:39 schreef executor het volgende:
ander gaan we even bepraten wie hier goed in talen is |:(
Dat is het niet. Maar normaal Nederlands is een stuk prettiger lezen dan dat "ge-uh". Bijvoorbeeld: "Modduh, hebbuh" etc. En dan nog een erger voorbeeld: "Ik heb me processor overgeklokt.
Ik weet dat ik zeik, maar die dingen vallen me gewoon op.

Einde discussie.

Verwijderd

Heuhh maaruhh hebbieuhh dannuh geennuhh last vannuhhh negatievuhhhhh uhhhhhh...uhhhhh OK, ontopic verder :)

• B1tchwax
Op woensdag 06 maart 2002 00:42 schreef Pjoeloe het volgende:
Hmm, weer een nieuw woord geleerd, verbastering. Ken je geen commantaar geven op de topicstarter. Denk dat die daar meer aan heeft ;)
heh.. sorry dat ik hier in doorga word een slotje zo..

ver·'bas·te·ring (de ~ (v.))

1 vervorming van woorden
2 verbasterd woord
3 ontaarding

staat in de Van Dale.. en je bent nooit te oud om te leren ;)

Verwijderd

Ik zeg niet dat je het verkeerd hebt gespeld, ik zeg dat ik een nieuw woord heb geleerd. LEZEN is ook moeilijk voor sommige mensen....

• B1tchwax
Op woensdag 06 maart 2002 00:47 schreef Pjoeloe het volgende:
Ik zeg niet dat je het verkeerd hebt gespeld, ik zeg dat ik een nieuw woord heb geleerd. LEZEN is ook moeilijk voor sommige mensen....
daarom heb ik de betekenis er ook onder gezet }:O

Verwijderd

De topicstarter heeft zijn antwoord gekregen. Het is dus te verhelpen (hoop ik voor hem). Daar ging het om.

Verwijderd

stelletje zeikerds.
Als je geen engels kunt doe het dan niet.

Doet de kaart van topicstarter alweer?

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 00:12 schreef Pjoeloe het volgende:
nee, alleen niet te veel snuiven, anders ga je vliegen ;)
haha lol :+

• buum
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 15:17

buum

Wie? Ik?

ONTOPIC!!!

Ik heb gisteren geprobeerd appels met peren te vergelijken... EN DAT GING HEEL GOED!!!

Verwijderd

Dit gaat over een Geforce3ti200 niet om het taalgebruik van mede-tweakers, jongens geen ruzie maken.

• mr_niceguy
volgens mij werkt de kaart weer yes!!!!!!! ik heb hem gewoon een dagje laten liggen hij is nu aan het 3d marken ik post zo de score...

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 19:05 schreef mr_niceguy het volgende:
volgens mij werkt de kaart weer yes!!!!!!! ik heb hem gewoon een dagje laten liggen hij is nu aan het 3d marken ik post zo de score...
you lucky ba....d. :)

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 19:05 schreef mr_niceguy het volgende:
luxx0r :)

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:38

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Op woensdag 06 maart 2002 00:15 schreef B1tchwax het volgende:

[..]

Over jouw Nederlands gesproken. |:(

He who controls the Spice, controls the Universe.

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:52
Misschien een compressor gebruiken
Als je aan de ene kant een stukje keukenrol houdt en aan de andere kant spuit, dan vliegt (als je het goed doet) de arctic silver tegen de keukenrol aan (ik ben niet aansprakelijk voor de schade :P)

Misschien dat het werkt, ik zou iig eerst de aceton proberen :+

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

• dude123
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05-2022

dude123

Linux addict

Op donderdag 07 maart 2002 21:58 schreef DrJamez het volgende:
Misschien een compressor gebruiken
Als je aan de ene kant een stukje keukenrol houdt en aan de andere kant spuit, dan vliegt (als je het goed doet) de arctic silver tegen de keukenrol aan (ik ben niet aansprakelijk voor de schade :P)

Misschien dat het werkt, ik zou iig eerst de aceton proberen :+
en je chippies meej :+

Meneer 1000 has spoken......

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
gaan we die jongen nog helpen of hoe zit het :?

Verwijderd

Wat is een elektronisch carter?? :?
Pagina: 1