ik wil een set aanschaffen (versterker + speakertjes + mic.) die puur alleen voor het versterken van spraak worden gebruikt, er zal totaal geen muziek overheengaan en het moet heel goed te betalen zijn maar natuurlijk, echte troep die dus echt gaar is moeten we ook niet hebben, iemand tips ?
Een goeie centerspeaker?
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Wat ga je er echt mee doen ?
in een zaaltje ophangen als omroep instalatie ?
of gewoon meenemen ?
een centre speaker zal denk ik niet echt een oplossing zijn.
in een zaaltje ophangen als omroep instalatie ?
of gewoon meenemen ?
een centre speaker zal denk ik niet echt een oplossing zijn.
Ik denk dat het helpt als je budget plus precieze toepassing vermeld.
Koop gewoon goedkoopste als je alleen spraak wilt
(grootste el cheapo zooi werkt wel, alleen bagger geluid, maar dat boeit niet met spraak) Als je nou eens zou zeggen wat je d'r precies mee wilt, zouden we je een stukkie beter kunnen helpen.
Wat vaak voor alleen spraak gebruikt wordt, zijn van die piezohoorns. Je kent ze waarschijnlijk wel van sportevenementen.
Het voodeel is dat ze vrij goedkoop zijn, vrij efficient zijn, en zelfs nog redelijk veel vermogen hebben als je bedenkt dat ze alleen maar midden tot hoge tonen weergeven.
Maar dat is dus ook meteen het nadeel. Bassen kunnen die dingen echt *niet*. Maar dat zou voor spraak niet zo'n probleem moeten zijn.
Het voodeel is dat ze vrij goedkoop zijn, vrij efficient zijn, en zelfs nog redelijk veel vermogen hebben als je bedenkt dat ze alleen maar midden tot hoge tonen weergeven.
Maar dat is dus ook meteen het nadeel. Bassen kunnen die dingen echt *niet*. Maar dat zou voor spraak niet zo'n probleem moeten zijn.
ik heb nog wel een setje van 4 staan, kopen
?
IMG stageline, ze zijn gebruikt geweest voor een karaoke kan dus in principe ook wel geluid door
IMG stageline, ze zijn gebruikt geweest voor een karaoke kan dus in principe ook wel geluid door
Pagina: 1