Toon posts:

Matrox G550 of Asus V7700 voor TV Out ?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaring met de TV out van de een van deze beide kaarten ? Ik wil namelijk een van deze 2 gaan kopen voor aan te sluiten op mijn TV... :P

Ps. Ik hoop dat deze topic niet zo snel gesloten wordt.

• Bazer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Bazer

En nou?

Ik heb zelf de Matrox. Prima kaartje.
er zitten twee uitgangen op die tegelijkertijd te gebruiken zijn en allebei apart aanstuurbaar zijn door windows (dual head functie) Je kan dan je monitor op de ene uitgang aansluiten en je tv op de andere. Nu kun je het zo instellen dat als je een film gaat afspelen, het fullscreen op je tv komt terwijl het in een klein schermpje op je monitor blijft zodat je daar eventueel verder kan werken/internetten.
Prima kwaliteit, verwacht alleen niet te veel van 3D.
Met de andere kaart heb ik geen ervaring

edit:

typo's

Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!

Verwijderd

Topicstarter
Bazer:
Nu kun je het zo instellen dat als je een film gaat afspelen, het fullscreen op je tv komt terwijl het in een klein schermpje op je monitor blijft zodat je daar eventueel verder kan werken/internetten.
Is het ook mogelijk om met de TV-OUT aangeschakeld de computer op te starten ? Dus zodat hij op boot in de TV-OUT stand ? Ik wil er namelijk geen monitor aanhangen! :?

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 06 maart 2002 14:13 schreef SmokeyBear het volgende:

[..]

Is het ook mogelijk om met de TV-OUT aangeschakeld de computer op te starten ? Dus zodat hij op boot in de TV-OUT stand ? Ik wil er namelijk geen monitor aanhangen! :?
volgens mij schakelt ie pas in windows over op tv scherm, het is ook een windows functie, nadat de drivers zijn geladen

je kan best zonder monitor opstarten, maar dan zal je niks kunnen zien, totdat windows volledig geladen is
beetje lastig met errors e.d. of als je in de bios wil komen

maar ik weet het niet zeker, bij velen kan dat iig niet (bij mij ook niet)

en ik denk trouwens ook dat de matrox een wat betere tv-out heeft, de geforce is alleen voor 3d eigenlijk en daar hoort de tv-out niet bij :)

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

tv-out alleen: de matrox 550 en nix anders (of een andere matrox). Kan rgb-uit doen en dat rechtstreeks naar je tv, scherper kan niet.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.