Mn bak loop vast bij MPEG conversie

Pagina: 1
Acties:

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 09:27
Ik heb een probleempje. Als ik met TMPGEnc mpeg files wil maken dan lukt het niet als ik hem op de hoogste kwaliteit laat encoderen. Hij slaat dan namelijk vast, geen bluescreen, maar hij reageert dan gewoon niet. Ik heb dit probleem eerder gehad, maar toen kon ik ook geen mp3 meer omzetten naar een andere bitrate. Een kerel uit een winkel zei dat het het geheugen was; intern of cpu geheugen. Toen ik een nieuwe cpu had gekregen was het goed, maar nu begint ie weer. Wat kan het zijn?? Toch niet weer de cpu? ;(

Daniel

sensei_d.fpv channel

Verwijderd

welkom op tweakers.net

wat zijn de specs van je bak,
wat is je cpu temp,
waarom lees je niet eerst de faq door,
we hebben een goede search!!!

veel succes

• Sensei_D
Thnx, kzal het es doorlezen. De cpu temp.?? Hoe kan ik die zien?? Specs: AMD XP 1600+, 256 Mb Ram, Geforce 2 MX 200 64 Mb, MSI K7T Turbo2 mobo, 24 Gb HD

sensei_d.fpv channel

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op woensdag 06 maart 2002 09:04 schreef MariahCareyLover het volgende:
Thnx, kzal het es doorlezen. De cpu temp.?? Hoe kan ik die zien?? Specs: AMD XP 1600+, 256 Mb Ram, Geforce 2 MX 200 64 Mb, MSI K7T Turbo2 mobo, 24 Gb HD
check je bios voor je temp...install anders een proggie als PCProbe oid...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Sensei_D
OK, "hardware sensors monitor" zegt dit:
mainboard: 24,5 graden C
CPU: 29 graden C
Ik heb met docMem getest of mun geheugen stuk is met de quicktest en dat ging goed. Waar kan het nu aan liggen dat ie vastloopt??? ;(

sensei_d.fpv channel

• lacobo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 21:03

lacobo

Tyros2 fan

Wat voor OS draai je?

LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-08 18:18
De hoogste kwaliteit zeg je? Misschien wordt de output file te groot, waardoor je geen ruimte meer hebt en je PC vast loopt?

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:50

JJJ

Op woensdag 06 maart 2002 17:31 schreef Thijs het volgende:
De hoogste kwaliteit zeg je? Misschien wordt de output file te groot, waardoor je geen ruimte meer hebt en je PC vast loopt?
Als het programma een beeetje redelijk is geprogrammeerd dan zou ie een error moeten geven, niet vastlopen...

Heeel misschien? is die zelfs te zwaar voor je PC? Probeer eens wat lagere instellingen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op woensdag 06 maart 2002 17:31 schreef Thijs het volgende:
Of lop je gezellig bestanden van gigs te maken terwijl je FAT32 gebruikt, ja, dat gaat dus niet erg.

• Sensei_D
OK sorry jongens, ik had erbij moeten zeggen dat dat programma het in het begin, toen ik net een nieuwe cpu had, het wel deed. Tot een paar weken geleden. De output file wordt juist klein, want ik maak mpeg(ongeveer 50 Mb). Dit programma moet het op elke computer doen, ook op hoge kwaliteit, daarom is dit zo raar. Ik draai trouwens windows 98 SE, ik kan niet naar XP, want er zijn geen nieuwe drivers voor mijn videobewerkingskaart, Studio DC10+ ;(
Wat zou het kunnen zijn??? :?

sensei_d.fpv channel

Pagina: 1