Toon posts:

Voltage Vcore 3.3 is volgens PC Alert 2.92 V!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet precies wat dit betekend, maar die klere PC Alert blijft maar loeien, kan misschien iemand ff uitleggen wat dit precies is en/of een oplossing geven alvast bedankt!

Verwijderd

je kon wel de search hiervoor gebruiken, maargoed..
PC-Alert blijkt niet correct te werken bij iedereen.

Oplossing: klik de warning van je Vcore uit, zodat de sirene niet meer afgaat.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 23:11 schreef Kelfox het volgende:
je kon wel de search hiervoor gebruiken, maargoed..
PC-Alert blijkt niet correct te werken bij iedereen.

Oplossing: klik de warning van je Vcore uit, zodat de sirene niet meer afgaat.. :)
okay, maar ik heb toch niet zo'n lekker gevoel dan, misschien is hij echt veel te laag

Verwijderd

Dus jij hebt een core Voltage van 3.3Volt?? Dit lijkt me ook een beetje erug overdreven, ik heb hetzelfde mobo als jij met een 1900+@2000+ en mijn Voltage van de CPU is 1.75V

hoe kom je erop dat die 3.3V is?

En als je denkt dat PC-Alert gelij heeft.. dan moet je eens opzoek gaan naar andere programma's die dat kunnen weergeven..

Die voltage kan je dus ook in je BIOS checken...(deze zou toch echt moeten kloppen) of staat er bij jou daar juist 3.3V :? :?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, die niet :)

Afbeeldingslocatie: http://zdnet.netfirms.com/TFD/pcalert.jpg

Verwijderd

Topic: Voltage Vcore 3.3 is volgens PC Alert 2.92 V!
LoL :D

Geen Vcore dus..

Ja.. nouja... dit is ff wat anders... maar ik denk dat't gewoon een Bug is in Pc-Alert

Bij mij kwam die -12V eerst tot -13.25.. begon dat ding ook te loeien...(had toen alleen maar 2 casefans aangesloten op 12V) Zijn er onderhand al uit.

Ik zie nie echt een probleem eigenlijk.. Als alles gewoon stabiel werkt bij je.. dan is er niets aan de hand.. :? :)

Probeer anders ff Speedfan uit.. die laat je Voltages ook zien.. kan je checken of die ook zo'n vaage waarde aangeeft bij die 3.3V

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 07:06 schreef Kelfox het volgende:

[..]

LoL :D

Geen Vcore dus..

Ja.. nouja... dit is ff wat anders... maar ik denk dat't gewoon een Bug is in Pc-Alert

Bij mij kwam die -12V eerst tot -13.25.. begon dat ding ook te loeien...(had toen alleen maar 2 casefans aangesloten op 12V) Zijn er onderhand al uit.

Ik zie nie echt een probleem eigenlijk.. Als alles gewoon stabiel werkt bij je.. dan is er niets aan de hand.. :? :)

Probeer anders ff Speedfan uit.. die laat je Voltages ook zien.. kan je checken of die ook zo'n vaage waarde aangeeft bij die 3.3V
sorry voor de verwarring :o
Bedankt voor je reactie :)
Ik zal die Speedfan en MBM eens testen.

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08 20:11
Weet iemand misschien ook wat die 3.3 volt precies betekent? Ik heb hetzelfde probleem en speedfan werkt niet bij mij om de waardes te controleren. Is dit lage voltage gevaarlijk of is er nog een progje dat voltages checkt?
Ik heb namelijk sindsdien last van artifacts in mijn beeld.

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08 20:11
Is er niemand die dit weet? Zou het kunnen dat mijn voeding het niet meer trekt? Ik heb een 300 Watt voeding met onderstaande hardware. Dus 4 harde schijven waarvan 2 in RAID en 3 op 7200 toeren. Daarnaast 3 cdrom spelers en een 80mm casefan en een Athlon XP 1800+
Pagina: 1