De islam kan uw vrijheid schaden
niet zo zeuren Buzzman, dat mag als er een nieuwe mod is!!!
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Don't shoot the messenger, je moet bij degene zijn die de modjes aansteltOp dinsdag 05 maart 2002 22:35 schreef Buzzman het volgende:
Gefeliciteerd, maaruh.. alweer een felicitatiedraadje?
De islam kan uw vrijheid schaden
Op dinsdag 05 maart 2002 22:35 schreef LuNaTiC het volgende:
niet zo zeuren Buzzman, dat mag als er een nieuwe mod is!!!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Maarehh.. is dat nou niet een beetje overkill? zoveel mods op P&W ?
McVirusS
ACM <-- ok serverzaken
wasigh <-- ok vakantie.. moet ook kunnen
en de lite-mods.. hoeveel zijn dat er?
Kweenie.. maarehh..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
(zo.. Nou ben ik niet meer de n00b-mod
mmmm als ik het goed het begrepen is het nivo de laatste tijd nogal terug zakt van P&WOp dinsdag 05 maart 2002 22:39 schreef Destruction het volgende:
Congratz.
Maarehh.. is dat nou niet een beetje overkill? zoveel mods op P&W ?
McVirusS
ACM <-- ok serverzaken
wasigh <-- ok vakantie.. moet ook kunnen
Kweenie.. maarehh..
het is niet meer zoals het vroeg was
Sluit ik mij volledig bij aan ook je subOp dinsdag 05 maart 2002 22:40 schreef BreadFan het volgende:
Feli
Ook al heb ik nog nooit van je gehoord![]()
3 ... Maar er is _altijd_ een fullmod nodig om ze aan te sturen...Op dinsdag 05 maart 2002 22:39 schreef Destruction het volgende:
Op dinsdag 05 maart 2002 22:41 schreef yeadder het volgende:
[..]
mmmm als ik het goed het begrepen is het nivo de laatste tijd nogal terug zakt van P&W
het is niet meer zoals het vroeger was
Naja zoveel kom ik ook niet in p&w..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ja k.. dat wel.Op dinsdag 05 maart 2002 22:43 schreef ACM het volgende:
[..]
3 ... Maar er is _altijd_ een fullmod nodig om ze aan te sturen...
niet dat we dat nodig hebbenOp dinsdag 05 maart 2002 22:46 schreef Destruction het volgende:
Ja k.. dat wel.
maar gewoon iemand die verantwoordelijk is voor ons (naast wasigh en ACM) en iemand voor de (N)OW's is wel handig
en nee ik feliciteer niet
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Sure.. being home's more fun without the parentsOp dinsdag 05 maart 2002 22:56 schreef D2k het volgende:
[..]
niet dat we dat nodig hebben
Ah..maar gewoon iemand die verantwoordelijk is voor ons (naast wasigh en ACM) en iemand voor de (N)OW's is wel handig
Zware taak gaat ie krijgen dan
Ah.en nee ik feliciteer nietdat heb ik vanmiddag al gedaan
Nou, zal ik ook nog maar ff reagerenOp dinsdag 05 maart 2002 22:44 schreef BreadFan het volgende:
Zijn ondertitel:
[..]
Die ondertitel is nog van de litemod verkiezingen.. Ik zat niet in de 2e ronde
Door een kleine miscommunicatie en ijverige Tom ben ik vanavond al mod geworden ipv morgen of overmorgen, dus heb het nu nog net ff ietsje te druk om de hele ervaring tot mij te kunnen nemen
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Is dat dan zo'n onmogelijk forum
nofi
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
*kuch*Op dinsdag 05 maart 2002 23:45 schreef Traag het volgende:
Alweer een W&GP&W modje
Is dat dan zo'n onmogelijk forum
nofi![]()
Gefeliciteerd Janoz.
[edit]
En dan snel je bericht gaan veranderen voor ik reageer he
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Zag opeens jouw naam in het rood staan, en een blik in het mededelingenforum en hier in LA deed mijn vermoeden bevestigen.. succes met je modfunctie!
Op dinsdag 05 maart 2002 23:49 schreef nelske het volgende:
[edit]
En dan snel je bericht gaan veranderen voor ik reageer he
Ik weet van nix
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik weet zeker dat je competent genoeg bent om het zootje daar in /14 eens even een bezem te geven
succes
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
Dat moeten ze ook willen he?Op woensdag 06 maart 2002 09:41 schreef Gordijnstok het volgende:
Waarom is er niet voor gekozen om een lite-mod -> full mod en
Stoer; Marduq
en laat je niet gek maken
je bedoeld er is _altijd_ een fullmod nodig om ze proberen aan te sturen. (niet dat ze luisteren enzo..)Op dinsdag 05 maart 2002 22:43 schreef ACM het volgende:
[..]
3 ... Maar er is _altijd_ een fullmod nodig om ze aan te sturen...
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
doortrekkend >> er is _altijd_ een (lite)mod nodig om de users te proberen aan te sturen. (niet dat ze luisteren enzo..)Op woensdag 06 maart 2002 11:10 schreef dusty het volgende:
[..]
je bedoeld er is _altijd_ een fullmod nodig om ze proberen aan te sturen. (niet dat ze luisteren enzo..)
Van de fullmods uit gezien is dat dus aansturenOp woensdag 06 maart 2002 11:10 schreef dusty het volgende:
je bedoeld er is _altijd_ een fullmod nodig om ze proberen aan te sturen. (niet dat ze luisteren enzo..)
Aannames zijn fataal.
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Nou J'z gefeliciteerd!
En dat je maar meer tijd in ons afstuderen dan in je mod-schap mag steken!
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Feli Janoz!!! Je bent een _bijna_ naamgenoo[dt], dus da's wel een taart waard! Mijn traditionele cadeauswiet:Op maandag 11 maart 2002 10:57 schreef Bolk het volgende:
Dat was een harde trap
Taart

Bier

En natuurlijk een tux, want als mod loop je verschrikkelijke gevaren hiero.

Veel succes he