ik ook een keer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
http://www.tweakers.net/nieuws/20836

gaat over samsung geheugen. Was er ook in een andere draad waar beaves het volgende betwijfelde Fine-pitch ball grid array is the JEDEC standard for x32 DDR SDRAM, so, as Samsung helpfully points out, graphics board manufacturers using DDR can swap out the memory device for an easy upgrade of samsung dit gebruikte. ikke posten draad weg. Dus toen maar in bovenstaande draadje gepost
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=475484
en: gemod als overbodig? :(
nou ja, toch :?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Ik had daar gepost ja, maar schijnbaar nu ineens niet meer :?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:20

botoo

💀 too old to die young

Sja, dat er een overbodig tag bijstaat mag jou toch niet deren Spice?
Als er toch iemand moet weten hoe dat zit mat de tags...

Ik zou bijna vragen 'wat vind je zelf', maar aangezien je al op +2 hebt ingezet zal ik dat maar achterwege laten ;)

Om terug te komen op je betoog;
imo is een eenvoudig cut&paste zelden meer dan +2 waard, en zelfs dat alleen als er nog wat door de reactieplaatser zelf toegevoegd word. In dat kader vind ik 'ter info' ietwat magertjes :+

Maar als iemand anders je reactie een -1 overgewaardeerd geeft, dan ben ik de eerste om er een +1 informatief bij te zetten :*

laat de discussie maar beginnen . . .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Topicstarter
cut&paste
moet de aanvullende uitspraak 1st nog wel zien te vinden* *D dat is meer dan alleen copy-paste vind ik. (einde discussie). Jammer genoeg is het andere draadje er niet meer. Dan was het je vast veel duidelijker geworden. Ik moest "de copy-paste vondst (register btw)" ergens kwijt maar daarom is ie hier niet overbodig. :)
+2 inzetten is ook al veelzeggend zoals je al opmerkte btw, vind ik but thx alvast eniewees mocht het gebeuren.

<off-topic> we zijn met een onderzoekje bezig waarin we bezig zijn om te bepalen of copy-paste een onwenslijke (academische) vaardigheid is, of niet. ja, je moet je tijd doorkomen he :)
* dit wel een goede academische vaardigheid; goede informatie vergaren uit alle aanwezige informatie op internet </offtopic>
Ik had daar gepost ja, maar schijnbaar nu ineens niet meer
[topic=429825/1/25]
[topic=429937/1/25]

btw: wat zei je daar ook weer in Beaves?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Op dinsdag 05 maart 2002 22:50 schreef Spice het volgende:
btw: wat zei je daar ook weer in Beaves?
Dat Intel om verschillende redenen geen DDR400 ondersteund in de huidige en aankomende chipsets. (Of zoiets, weet het niet precies meer, heb weer een aantal biertjes op :P (dat stagelopen ook ;))).

Was toch redelijk off-topic geweest, want als het over RAM ging voor videokaarten, heeft het dus niets met "normaal" geheugen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Topicstarter
Dat Intel om verschillende redenen geen DDR400 ondersteund in de huidige en aankomende chipsets. (Of zoiets, weet het niet precies meer, heb weer een aantal biertjes op (dat stagelopen ook)).
o, ja daar had ik het volgende op gereplied (ook ongeveer zoiets, wijn he :) ). "misschien niet officieel maar wel in de praktijk (linkje, geen plaatjes op FP).
Hier wel! :)

Would your Pentium 4 1.5G attain such a high score without overclocking ? The SiS645DX Reference board can do that by running the Async mode of 133/200 which is DDR400!!

Afbeeldingslocatie: http://www.ocworkbench.com/2002/sis/645dxref/Image191.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

de discussieopzet was 'ter lering ende vermaeck' bedoeld Spice, niet inhoudelijk
we zijn met een onderzoekje bezig waarin we bezig zijn om te bepalen of copy-paste een onwenslijke (academische) vaardigheid is, of niet.
Aardig onderzoek wel imo, wil ik heel graag weten wat de conclusie van de proffesionals is. Het lijkt tegenwoordig idd meer van belang om te weten waar je kennis kan vinden i.p.v. parate kennis zelf hebben.

Aanvankelijk vond ik dat een slechte ontwikkeling, maar ik had wel allang geaccepteerd dat het belangrijker is _wie_ je kent, dan _wat_ je kent (Gooise matras), toch grof gezien een vergelijkbaar iets?

Heel banaal zie ik de vergelijking al met hoofdrekenen en rekenmachientjes, ook dat is maatschappelijk geaccepteerd (heeft de oude garde ook eens een voordeeltje als ze de 'jeugd' een poot uit willen draaien ;)).
hmmz, begint wat OT te raken nu...

[back on-topic]
In het kader van jullie lopend onderzoek zal ik mijn huidige visie over de waardering van een relevante cut&paste (tijdelijk) aanpassen ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Topicstarter
:) :)
Heel banaal zie ik de vergelijking al met hoofdrekenen en rekenmachientjes
Wat d8 je van schrijven? Staat ook op de helling wat mij betreft. (heb ik veel verhitte discusies over gehad btw)
Ik ben van mening dat mensen basale kennis moeten hebben van lezen en schrijven (simpel gezegd je moet kunnen zien dat 10 procent van 50 euro geen 20 euro kan zijn). M.b.v. deze basale kennis kan iedereen (in de toekomst)daarna en m.b.v. van die basale kennis haar of zijn eigen leertraject bepalen.(dwz gedifferentieerd en niet meer eenduidig). Dit vergt verder wel flexibele en breed georienteerde opleiders :)
edit: basaal = algemeen/basis/noodzakelijk

cru voorbeeld, basale kennis is ook niet eeuwigdurend. Vuur maken denk je niet meer over na, moest je vroeger wel zelf kunnen maken om te kunnen overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Spice: +1 informatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

grmmpf, * botoo had beter moeten weten dan met een socio een dergelijk gesprek aan te gaan,
it's like arguing with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience ;)

Maar je heb (natuurlijk) wel gelijk, zwak punt is dat de mate van die basale kennis een interpretatie is die variabel ingeschat zal worden, en zoals je zelf al zegt, niet eeuwigdurend. En wat is dan eeuwig?

[edit]
voor ik het vergeet:
Beoordelingen: * botoo *, -1: Overbodig, +1: Informatief, Totaal: 2 / 3x

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX heeft in zijn academische tijd het volgende geleerd:

Niet denken dat je alles moet weten, want dat kan je niet. Zorg dat je informatiekoning wordt door beter dan anderen te weten waar en hoe je iets aan informatie moet vinden. UTFS in een andere dimensie dus. Het mooiste voorbeeld vond ik daarvan altijd de zgn open boek tentamens. Als je een random iemand vertelde dat je er een boek bij mocht houden dan dachten ze al snel dat dat betekende dat het een makkie zal worden. De ervaring heeft mij geleerd dat dergelijke vakken veruit de moeilijkste waren.

Overigens heb ik wel de mening dat de grens van basael kennis ietwat hoger ligt dan het 10% van 50 euro verhaal van * Spice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Topicstarter
Overigens heb ik wel de mening dat de grens van basael kennis ietwat hoger ligt dan het 10% van 50 euro verhaal van * Spice
Daar geef ik je geen ongelijk in, het was meer als voorbeeld en ter plekke bed8. T.t.z. zullen er uitgebreide leerdoelen bed8 worden door de deskundigen, uitgeprobeerd worden, geevalueerd worden en dan geimplementeerd worden.
ok? :)
Maar je heb (natuurlijk) wel gelijk, zwak punt is dat de mate van die basale kennis een interpretatie is die variabel ingeschat zal worden, en zoals je zelf al zegt, niet eeuwigdurend. En wat is dan eeuwig?
zie antwoord hierboven. Uiteraard is er in onze maatschappij met technologische, veelvuldige en snelle veranderingen een grote mate flexibiliteit vereist van: leerling, student, opleider, onderzoeker, tmf'er, consument en producent om doelen te realiseren.
Ik vind dat flexibiliteit ook een belangrijk basaal vormingselement moet zijn.

Pagina: 1