Toon posts:

[XP]Opnieuw tijd voor Asus Live+V6800+WDM+capture

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik zit met een probleem met mijn TV-in / video-in van mijn Asus V6800 Deluxe.

Ik heb de goeie Nvidia-drivers gedownload (v 27.30) voor XP Pro en wil nu dus ook TV-beelden naar mijn PC halen en er dan een capture van maken.

Maar hier gaat het mis.
Asus Live geeft de volgende foutmelding:
"Connecting to capture driver occurs error.... Please check your capture driver is correctly installed or not, then restart WINDOWS to reset your capture driver."

Ik heb veel gezocht hier op GoT, maar geen oplossing gevonden.
Ik heb de WDM-drivers (v 1.08) geïnstalleerd, maar die lijken geen effect te hebben (er wordt ook bij de installatie gezegd dat ze geen WinXP-keurmerk hebben).
Ook heb ik geprobeerd bij de installatie van Asus-Live (v 4.6B2) danwel niet of wel te kiezen voor de Asus Capture Drivers...

Maar helaas geen resultaat...

Wie kan mij dit probleem verhelpen, zodat ik naast het kijken van tv-/videobeelden óók die beelden kan opslaan op de computer???

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:38

Tweaker.nu

we all float down here

ik had exact hetzelfde probleem, maar kwam via via bij deze site http://www.maxreboot.com/technogarb/ die hebben aangepaste drivers etc..
werkt nu perfect hier op m'n asus v6800 onder XP, ik kan nu ook winvcr gebruiken....

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het meteen uitzoeken, alvast bedankt. Ik laat de uitkomst hier wel ff weten!
Er zijn vast en zeker wel meer met dit probleem, nl.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, inmiddels aan het proberen geweest, WinXP tientallen malen opnieuw opgestart (hoefde toch niet meer volgens Microsoft?), ben ik weer terug bij af.

Het is nl. niet gelukt, helaas.
Ik heb van bovengenoemde site v 27.70k gedownload en geïnstalleerd, maar nog steeds was er geen video-capture te doen... Zelfs het live-bekijken van de video-beelden was niet meer mogelijk!

Ik heb nu dus weer de Nvidia drivers geïnstalleerd, waarmee ik in ieder geval wél de live-beelden kan bekijken... is toch nog iets.

Als er nog iemand een oplossing heeft, laat het even weten hier, ik ben bang dat ik de moed al op moet geven!!!

:'(

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar niemand die het weet??? Jammer... 'k Had nog wel wat reacties verwacht...