X-Box hitte / warm

Pagina: 1
Acties:

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024
Meer ter kennisgeving dan als vraag: We hebben 2 x-boxen in de winkel staan in hun volledige setup als verkoop unit (mooie grote stellage + leuke tv) en beide willen het toch wel snel opgeven als ze een beetje te warm worden. De fout melding is dat de x-box niet instaat is om de dvd's te lezen. De oplossing is simpel weg op een koelere plek houden. Grappig genoeg is het bij ons in de winkel absoluut niet warm, maar in de opstelling staan er wel een leuke gloeilamp op gericht binnen in de stellage zelf (maar er is ook een 8cm papst als afvoer van hete lucht!!). Beetje stomme actie van MS. Het enige wat hieruit duidelijk wordt is dat een x-box toch snel last heeft van de hitte, doe hier je voordeel mee.

Verwijderd

koop een paar pc koolers en bouw die er omheen of zo.

Verwijderd

kan je mooi je X-Box ff case modden :D

ga ik zeker doen, als ik m heb :D

• mr_taipan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2024
Kan microsoft nou niks goed.

vanmiddag zag ik een topic over de xbox waar werd gezegt dat als ie op zijn kant ligt hij het niet meer doet.

dan vraag ik mij af of je nog wel zo'n Xbox wilt kopen.

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

koop je zon ding dan om het op zn kant te leggen?

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 21:49 schreef mr_taipan het volgende:

vanmiddag zag ik een topic over de xbox waar werd gezegt dat als ie op zijn kant ligt hij het niet meer doet.

ja in alle xbox topics ben jij negatief :(

met de hitte moet het wel meevallen.. in amerika hebben die dingen 48 uur aangestaan tijdens die grote event en toen is er geen een vastgelopen

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 22:01 schreef ugamer het volgende:

met de hitte moet het wel meevallen.. in amerika hebben die dingen 48 uur aangestaan tijdens die grote event en toen is er geen een vastgelopen
Misschien hadden die exemplaren wel een dikke koeler aan boord. :P Ik neem aan dat jij de binnenkant niet gezien hebt? En over dat op zijn kant zetten: Een auto is toch ook niet gemaakt om er mee op zijn zij te rijden?

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 14:17
Ach dat heb je met die stellages...
Glaasje ervoor.. diefstal-beveiligd etc.

Zal heus geen problemen opleveren in een 'normale' opstelling..

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Op dinsdag 05 maart 2002 21:49 schreef mr_taipan het volgende:

IK las op de frontpage dat er zelfs heel veel klachten over de X-box waren in japan . Maar die posting is nu op 1 of andere manier weer weg ??

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
ff centraal over het 'kantelen van xboxen'. Natuurlijk moet het hier tegen bestand zijn! Hoe denk je dat die xboxen de haven van rotterdam naar zijn uiteindelijke bestemming is getransporteerd. Niet echt zachthandig lijkt mij. (iedereen weet wel hoe het gaat)

TMAXTINT

• itsoJ
  • Laatst online: 23-09-2025
<foutje>

• itsoJ
  • Laatst online: 23-09-2025
Op dinsdag 05 maart 2002 22:48 schreef Marruk het volgende:
ff centraal over het 'kantelen van xboxen'. Natuurlijk moet het hier tegen bestand zijn! Hoe denk je dat die xboxen de haven van rotterdam naar zijn uiteindelijke bestemming is getransporteerd. Niet echt zachthandig lijkt mij. (iedereen weet wel hoe het gaat)
Volgens mij staan ze in de vervoerscontainer niet aan...

Het gaat (volgens mij) om dat ze het nog normaal doen als dat ding op zijn zij staat.
Wat overigens de meeste desktop-pc's wel gewoon doen

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:37

Wimo.

Shake and Bake!

Waterkoeling.. kun je helemaal stealth maken zodat de klant nix merkt.. en het is uiteraard [H]

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 01:22

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op dinsdag 05 maart 2002 22:01 schreef ugamer het volgende:

[..]

en jij way over-the-edge qua positief (en way out of line bij gamers.nl maar das een ander verhaal), iedereen heeft een mening die hij/zij uitdraagt mogen we ff lekker een uitlaatklep hebben :P

en events moet je dan wel even met een korreltje zout nemen want "meestal" worden er dan wel aangepaste consoles gebruikt, hierbij refereer ik vooral naar de grote events als E3 etc, maar laten we hopen dat de Europese Consoles wel goed zijn (ook al verkoop ik ze niet in mn sjop, ik wens de mensen die em willen hebben voor die prijs toch het beste....en das dus geen console die binnen een maand **poof** zegt :o

Verwijderd

De chip wordt 60 graden, dat is nog al wat voor een console. Van dit soort verhalen zakt mijn broek af.... (ennuh foei Sjoerd bij gamers :) )

Verwijderd

Ik heb de mijne regelmatig heel wat uurtjes aanstaan hiero (waar het vrij regelmatig benauwd is) tussen nog een zooi apparatuur en ik moet zeggen dat ik nog geen problemen heb gehad. (zowiezo geen hardware problemen met de X-Box gehad, en ook geen crashes etc)

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Xbox zet ik op zn kant zoals playstation 2®!!!
PS2 HEEFT STIJL! dat ps icoontje op dvd sleuf kun je draaien en dat is nou the finishing touch.... i luv my ps2 (IkBenALles heeft sony tv voor zn ps2 en een sony stereo speciaal voor ps2)

SUPERFAN!

Samen staan we sterk!

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:24
Op woensdag 06 maart 2002 23:29 schreef IkBenAlles het volgende:
Xbox zet ik op zn kant zoals playstation 2®!!!
PS2 HEEFT STIJL! dat ps icoontje op dvd sleuf kun je draaien en dat is nou the finishing touch.... i luv my ps2 (IkBenALles heeft sony tv voor zn ps2 en een sony stereo speciaal voor ps2)
Als ik een console koop, dan koop ik die voor de games!! Als die er dan nog een beetje leuk uitziet is dat mooi meegenomen. Verders kan ik me herinderen dat de PS2 ook nogal wat opstart (met de introductie) problemen had.........dus. Er was een partij Japanse Ps2's die terug mochten naar de fabriek.

Ps ik heb ook een Ps2

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Op dinsdag 05 maart 2002 21:32 schreef mdusink het volgende:
Meer ter kennisgeving dan als vraag: We hebben 2 x-boxen in de winkel staan in hun volledige setup als verkoop unit (mooie grote stellage + leuke tv) en beide willen het toch wel snel opgeven als ze een beetje te warm worden. De fout melding is dat de x-box niet instaat is om de dvd's te lezen. De oplossing is simpel weg op een koelere plek houden. Grappig genoeg is het bij ons in de winkel absoluut niet warm, maar in de opstelling staan er wel een leuke gloeilamp op gericht binnen in de stellage zelf (maar er is ook een 8cm papst als afvoer van hete lucht!!). Beetje stomme actie van MS. Het enige wat hieruit duidelijk wordt is dat een x-box toch snel last heeft van de hitte, doe hier je voordeel mee.
Inderdaad, ik heb ook zo'n meubel en als je je hand op de Xbox legt is deze behoorlijk warm.
Ik ben ook van plan om een extra ventilator te plaatsen die de warme lucht naar buiten zuigt ...

Nog een probleem met deze Xbox : Als de Xbox een tijdje (enkele uren) uitstaat, en daarna weer opzet, moet je weer de datum en uur invoeren. Blijkbaar is de batterij stuk die deze gegevens bijhoud !

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

Haal gewoon de normale 8 cm fan uit de achterkant en plaats daarvoor een delta HP terug. Nooit meer last van oververhitten... :)

Misschien ook wel makkelijk om je console nooit op een warme plek te zetten.

Verder is zoiezo de temp van console niet echt super gelijk. Heb twee droomdozen en de een blaas al veel meer lucht uit zijn fannetje standaard als die ander, maar hij is volgens mij ook wel iets warmer.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op donderdag 07 maart 2002 00:03 schreef Kozz het volgende:

[..]

Als ik een console koop, dan koop ik die voor de games!! Als die er dan nog een beetje leuk uitziet is dat mooi meegenomen. Verders kan ik me herinderen dat de PS2 ook nogal wat opstart problemen had.........dus.

Ps ik heb ook een Ps2
Opstart problemen met de PS2? Nog nooit gehad... en hij is ook nog nooit vastgelopen :7 (en hitte problemen heeft ie ook niet want er zit een dikke fan achterin)

Ik zou best eens op een xbox willen spelen... maar uit ervaring weet ik dat de PS2 rules :7

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

de koeler in de XBox schijnt veel meer te koelen dan eigenlijk nodig is, dus dat is idd vreemd, kheb em ook in huis gehad en nooit geen problemen mee gehad.. ook dit soort klachten nooit gehoord..
Pagina: 1