[Koe] Hulp bij settings nodig

Pagina: 1
Acties:

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Topicstarter
Ik zag laatst de stats van de DPC voor RC5-64. Die waren niet echt denderend. Nu kan ik de koe op wat extra pctjes laten draaien met allen een permanente internet verbinding. Ik heb de beschikking over: 12* PIII 500 en 4* PIII 800. Nu wil ik de koe graag zo instellen dat ie alles automatisch doet en dat ik er zelf geen om kijken meer naar heb.

Wat zijn hier de beste settings voor?

iemand misschien een ini filetje??

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:30

Eraser127

Nijkerk

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
[parameters]
id=jeldert@freemail.nl

[misc]
project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0

[display]
progress-indicator=auto-sense

[rc5]
preferred-blocksize=33
fetch-workunit-threshold=1000

Zo dus, en die 1000 kan je veranderen in het aantal WU wat je wilt hebben.

My Discogs

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
En het Email adres in jouw eigen Emailadres dus.

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

ogr=0 zou ik er dus niet in zetten, want dan moet je als rc5 afgelopen is er alsnog langs. Schiet niet op natuurlijk.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:02
Voor het geval je het niet wist...je kan i.p.v. RC5 ook meedoen met een ander project. Klik maar eens een willekeurige DPC Hitparade aan en mischien vind je daar iets wat je helemaal zint.

Zie dit niet als een post om mensen bij RC5 weg te halen o.i.d., wil alleen maar aangeven dat er meer projecten zijn :)

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 22:33 schreef MarcyDarcy het volgende:
Voor het geval je het niet wist...je kan i.p.v. RC5 ook meedoen met een ander project. Klik maar eens een willekeurige DPC Hitparade aan en mischien vind je daar iets wat je helemaal zint.

Zie dit niet als een post om mensen bij RC5 weg te halen o.i.d., wil alleen maar aangeven dat er meer projecten zijn :)
jaja, heb al eerder mee gedaan... Alleen ben ik sinds gisteren weer begonnen. Wilde DPC een beetje helpen...

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Lijkt me ook verstandig om ze verborgen te draaien.

[ivo is lief]
Je weet wel dat je geen koeien mag draaien op pc waar je zelf niet de eigenaar van bent of van de eigenaar toestemming hebt...
[/ivo is lief]

Het beste en makkelijkste is hem te instaleren als service, dat doe je door in de commandline (dosbox) in te typen:

dnetc -install

Dan draait hij altijd en onzichtbaar.

...

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 23:23 schreef Haranaka het volgende:
Je weet wel dat je geen koeien mag draaien op pc waar je zelf niet de eigenaar van bent of van de eigenaar toestemming hebt...
Oh oh... smells like problems then... :D

Verwijderd

[misc]
project-priority=DES,CSC,RC5,OGR

[buffers]
frequent-threshold-checks=2

met permanete internet verbinding is bovenstaande ook makkelijk, nu flusht ti alle werk dat af is.

en als rc5 stop gaat ti gewoon verder met ogr :)

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:56

NightBird

DPC-Crew Coding
Op woensdag 06 maart 2002 00:43 schreef Mo-Bees het volgende:
[misc]
project-priority=DES,CSC,RC5,OGR

[buffers]
frequent-threshold-checks=2

met permanete internet verbinding is bovenstaande ook makkelijk, nu flusht ti alle werk dat af is.

en als rc5 stop gaat ti gewoon verder met ogr :)
Ook handig bij niet-permanente verbindingen, want zodra je nu verbinding met internet hebt, flushtie meteen al zn zooi, en haalt nieuw werk binnen .. zo heb je er dus geen omkijken naar.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Op dinsdag 05 maart 2002 22:33 schreef MarcyDarcy het volgende:

Zolang wij bij RC5 niet eens dagelijks op #1 staan vind ik de andere projecten zwaar onbelangrijk }:O
Pagina: 1