Ik heb de volgende vraag al gesteld in het speciale Radeon Topic, alleen is hij nog niet beantwoord.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zaterdag 02 maart 2002 14:59 schreef Tellie het volgende:
In de nieuwste drivers (6032 en 6037) heb ik een probleem met mijn bureaublad, deze is volgens mij niet 32 bits, want ik zie van die rare "banden".
Als ik terug ga naar de 6025 drivers dan is het over.
Meer mensen met dit probleem? En eventueel een oplossing hiervoor?
EDIT: in de 6037 driver is RTCW ook volgens mij maar in 16 bits kleuren, want de luchten zien er niet meer uit.
Gauw terug naar de 6025.
--------------------------------------------------------------------------------
Ook met de 6043 drivers heb ik dit probleem. Ben ik nou de enige met dit probleem?
Ik hoor er verder niemand over.
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 14:59 schreef Tellie het volgende:
In de nieuwste drivers (6032 en 6037) heb ik een probleem met mijn bureaublad, deze is volgens mij niet 32 bits, want ik zie van die rare "banden".
Als ik terug ga naar de 6025 drivers dan is het over.
Meer mensen met dit probleem? En eventueel een oplossing hiervoor?
EDIT: in de 6037 driver is RTCW ook volgens mij maar in 16 bits kleuren, want de luchten zien er niet meer uit.
Gauw terug naar de 6025.
Ook met de 6043 drivers heb ik dit probleem. Ben ik nou de enige met dit probleem?
Ik hoor er verder niemand over.