Asus AGP-V3800 heeft geen heatsink nodig?

Pagina: 1
Acties:

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
IK heb van iemand 2 ASUS V38000 combat (TNT2 vanta) videokaarten gekregen omdat deze strepen door het beeld geven, maar ik vind het een beetje raar dat op beide kaartjes geen heatsink zit :? kan een TNT2 vanta wel goed functioneren zonder heatsink?

• Gabriel-LG
Stel ik zo'n domme vraag ofzo?

Verwijderd

Ik heb eens bij iemand een cooler op de chipset gezet omdat zijn V3800 wel eens te warm werd. Standaard zat er geen Cooler op. Wel een heatsink. 8-)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Een gewone V3800 heeft een cooler. De precies gelijkwaardige Viper V770 heeft echter alleen een heatsink, wat ook prima werkt.

Een TNT2 Vanta loopt echter op lagere kloksnelheid. Een heatsink zonder cooler moet dus echt wel genoeg zijn..

• Gabriel-LG
ER zit op het moment dus alleen maar een blote chip op de kaartjes (geen wonder dus dat ze rare strepen over het beeld gaven :P) de print op de chips waren al een beetje verkleurd, maar ze booten nog wel (ik heb ze heel even zonder heatsink gprobeerd, maar ze werden loeiheet). Ik hoop dat het probleem op gelost kan worden door er een heatsink op te zetten (we kunnen thuis heel goed een 3D kaartje gebruiken)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
lijkt me vreemd dat er geen Heatsink opzit.
Pagina: 1