Amantes amentes
--
Be inspired!
Dit had ik idd ook al gevonden na mijn post.Op woensdag 06 maart 2002 17:46 schreef RCy2k het volgende:
En een hoop interessante informatie dat je daar kunt vinden!!!!
o.a.:
*de ARO-series zijn RAID-kaarten!
*Fast, U, UW
*Wordt niet meer geproduceerd door adaptec
*Zijn nog steeds downloads beschikbaar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik heb uit die info niet kunnen halen of ik deze kaart in combinatie met mijn 29160 kan gebruiken.
Dus vandaar mijn vragen
Amantes amentes
--
Be inspired!
Wat de combinatie met mijn 29160Op donderdag 07 maart 2002 12:03 schreef RCy2k het volgende:
Tuurlijk kan dat!
Waaruit blijkt dat ???
Amantes amentes
--
Be inspired!
Verwijderd
Het is toch een SCSI-controller?
Ik heb meerdere systemen met meerdere scsi controllers.
Die 29160 kun je zowiezo instellen, dus maakt dat voor die aro niet meer uit!
Een Adaptec ARO adapter is in principe een ZERO Channel adapter.
D.w.z. dat de kaart alleen de raid functionaliteit bezit en daarbij geen aansluitingen heeft om een kabel aan te sluiten.
De kaart kan in bepaalde moederboarden worden gebruikt die uitgerust zijn met een ARO of Raidport.
Deze boarden hebben al een onboard adaptec scsi adapter. De onboard adapter gaat dan fungeren als het raid channel waar je de array op aansluit.
**ik heb misschien wel intresse mijn serverboard ondersteund het namelijk**
D.w.z. dat de kaart alleen de raid functionaliteit bezit en daarbij geen aansluitingen heeft om een kabel aan te sluiten.
De kaart kan in bepaalde moederboarden worden gebruikt die uitgerust zijn met een ARO of Raidport.
Deze boarden hebben al een onboard adaptec scsi adapter. De onboard adapter gaat dan fungeren als het raid channel waar je de array op aansluit.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Volgens mij moet de controller het ook ondersteunen, daarom had ik mijn vragen ook gesteldOp donderdag 07 maart 2002 17:28 schreef RCy2k het volgende:
Het is toch een SCSI-controller?
Dat was mijn vermoeden alOp donderdag 07 maart 2002 17:34 schreef Shuriken het volgende:
Een Adaptec ARO adapter is in principe een ZERO Channel adapter.
Hoe "groot" is jouw intresse
Amantes amentes
--
Be inspired!
Ja, ik weet het zeker.
Stuur me even een mailtje anders. Het is niet echt de bedoeling om vraag en aanbod zaken hier te gaan bespreken.
Stuur me even een mailtje anders. Het is niet echt de bedoeling om vraag en aanbod zaken hier te gaan bespreken.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Kijk maar in je post vakOp vrijdag 08 maart 2002 10:24 schreef Shuriken het volgende:
Ja, ik weet het zeker.
Amantes amentes
--
Be inspired!
Pagina: 1