>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Hier kun je ook nog andere downloaden:
http://www.draconpern.com/TransparentFX/index.html
http://www.draconpern.com/TransparentFX/index.html
Verwijderd
Zou jij mij dan even kunnen uitleggen waar dat dan precies staat? Heb zelf al een tijdje gezocht, maar kan nix vinden.Op dinsdag 05 maart 2002 20:40 schreef EmBee het volgende:
Winamp 3 heeft dat trouwens standaard !
Krijg je dan dat winamp transparant in een hoek wordt weergegeven??
Corneramp gebruiken misschienOp woensdag 06 maart 2002 16:26 schreef kretzzzman het volgende:
[..]
Zou jij mij dan even kunnen uitleggen waar dat dan precies staat? Heb zelf al een tijdje gezocht, maar kan nix vinden.
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Verwijderd
Uhhh, misscien zei die ene gast net dat dat standaard in winamp 3 zit!!!!!!!!!!!!!!Op woensdag 06 maart 2002 16:51 schreef bfs-4112- het volgende:
[..]
Corneramp gebruiken misschien
Daarom d8 ik dat dat gewoon een of andere optie was, dus je hoeft niet meteen de arrogante betweter uit te hangen ja!!
Heb hem nu trouwens wel ff gedownload, en voor die tip wil ik je dan wel hartelijk bedanken!
Je moet wel windows Xp hebben om hem transparant te kunnen maken.
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Verwijderd
En anders (voor al je andere appz) is er altijd nog WindowFX van Stardock Systems... s ook errug makkelijk...
Voorwaarde is d8 ik wel dat je Windows XP of 2000 hebt
Feyenoord!
Iedereen bedankt!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Op woensdag 06 maart 2002 16:26 schreef kretzzzman het volgende:
[..]
Zou jij mij dan even kunnen uitleggen waar dat dan precies staat? Heb zelf al een tijdje gezocht, maar kan nix vinden.

Shit zeg,
De plugin doet het goed, MAAR hij knippert
(LucidVis 1.1)
De plugin doet het goed, MAAR hij knippert

edit:
Opgelost!
Stonden een paar vinkjes aan die uit moesten.
Opgelost!
Stonden een paar vinkjes aan die uit moesten.
Pagina: 1