Toon posts:

Hacker of is het softwarematisch?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag zat mijn zusje op het chat programma MSN te chatten met iemand die zij kende. Nu verscheen er steed tijdens het chatten allemaal emoticons in beeld die nog mijns zusje, nog de persoon waar zij mee zat te chatten verstuurde. Wel zag ik steeds deze naam onderin het beeld staan: George.W.Bush@whitehouse.gov, dit was de "persoon" die het steeds verstuurde. Maar als ik me aanmeld onder mijn naam dan gebeurd dit niet.
Is het een hacker die in de lijst van de gene stond waarmee mij zusje chatte, of is het een soort van programma dat dit steeds doet. Heeft iemand hier al ervaring mee, en zo ja hoe los ik dit dan op
:? |:( :? |:( :?

Verwijderd

Dit moet eigenlijk in V&V, maar goed die persoon met wie je zusje zit te chatten moet even ctrl+alt+del doen en dan Choke.exe killen. En vervolgens moet je deze verwijderen.

Jij bent dus niet besmet, de persoon met wie je zusje zit te chatten is besmet.

Het 1 en ander is hier na te lezen, [topic=170480/1/25]

[search=MSN virus]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, had ik ff over het hoofd gezien |:(. Maar bedankt voor de tip. Heb het programma/virus zelf ook al eens gehad maar nu is het weg en ik wist niet meer precies hoe het heette.
Op dinsdag 05 maart 2002 20:30 schreef Garfield het volgende:
Dit moet eigenlijk in V&V, maar goed die persoon met wie je zusje zit te chatten moet even ctrl+alt+del doen en dan Choke.exe killen. En vervolgens moet je deze verwijderen.

Jij bent dus niet besmet, de persoon met wie je zusje zit te chatten is besmet.

Het 1 en ander is hier na te lezen, [topic=170480/1/25]

[search=MSN virus]

Verwijderd

softwarematisch? Leuk scrabblewoord.