Speakerbehuizing trilt mee :(

Pagina: 1
Acties:

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:48
Ik zit met het volgende probleem: Een van m'n speakers trilt de laatste tijd.. Ik was bang dat ik hem had opgeblazen, maar dat viel gelukkig mee. Nu ben ik erachter gekomen dat m'n speaker op de volgende plek trilt/resoneert:

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/FreekF/speaker.jpg

Wat is nu de beste manier om het trillen te laten stoppen? Ik zat zelf te denken aan dunne secondelijm oid, maar ik vraag het liever eerst, voordat ik het fout doe..

Hier staat tekst

Verwijderd

Ik zou er inderdaad een beetje lijm in doen als daar speling in zit, eigenlijkkan je niet veel anders doen.

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Secondenlijm lijkt me hier niet ideaal voor, bisonkit zal het wel beter doen. Je kan ook eens proberen een stukje papier in die naad te persen.

Verwijderd

houtlijm mischien :+ wel even goed schonmaken na het aanbrengen.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

papier..dan lijmen.. goeie schoef erdoorheen jassen en als ie dan nog trilt,..probeer em dan eens uit het raam te sodemieteren... aansluiten, en wedden dat ie dan niet meer trilt?? *D

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• FuzzyFocus
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 08:12

FuzzyFocus

May the thong be with you...

Het beste hiervoor is Thermische lijm want dat is later ook weer makkelijk te verwijderen zonder vlekken. Trouwens zo'n pistool met wat lijm staafjes kun je overal kopen (gamma, kijkshop) en is niet duur.
Pagina: 1