/me post hier behulpzaam een rappe mirror, daar krijgt hij een +4 voor. Iets teveel van het goede lijkt me.
Staat nu op 3 en ik zit in tijfel ofie wel of niet nog een punt lager moet.... 2,5 zou ik zeggen.... Ok, -1 overgewaardeerd dan.
+2 is wel max imho
...en daar staat 'ie nu (goed)
...en daar staat 'ie nu (goed)
FXDLS 'S&S edition'
π memento mori π
stond weer op +3, nu weer op +2
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Ja, dat zou helemaal leuk worden, dan zou straks iedereen die breedband heeft een +3 krijgen omdat ze wel de mogelijkheid hebben en mensen zoals ik, die nog met een 56k6 geval werken, zouden daarop dus geen kans hebben.Op dinsdag 05 maart 2002 23:07 schreef Robin Vreuls het volgende:
imo mag ie op +3
• Zelf upgeload
• En nog eens rappe server
+2 is hoog genoeg IMHO.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheΓ―st
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Waaat?
RV doet de upload, en HlpDsK gaat met de score lopen?
nieuwe tag: -1 met andermans veren pronken!
FXDLS 'S&S edition'
π memento mori π
Volgens mij snap jij RV z'n post niet helemaalOp dinsdag 05 maart 2002 23:20 schreef botoo het volgende:
Waaat?
Eeeh, botoo. Lees eens mijn post goedOp dinsdag 05 maart 2002 23:20 schreef botoo het volgende:
Waaat?
errr, ik maak er uit op dat _jij_ het ge-upload hebt, en dat HlpDsK daar een url van plaatst.Op dinsdag 05 maart 2002 schreef Robin Vreuls iets dat blijkbaar door botoo niet goeg begrepen werd word:
• Zelf upgeload
maar ik vermoed dat ik er naast zit?
FXDLS 'S&S edition'
π memento mori π
hehe, de franc is gevallen...
FXDLS 'S&S edition'
π memento mori π
En je kan die lekker laten liggen, is toch niets meer waardOp woensdag 06 maart 2002 00:16 schreef botoo het volgende:
hehe, de franc is gevallen...
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheΓ―st
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Pagina: 1