oproep aan alle FRIACO gebruikers

Pagina: 1
Acties:

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Topicstarter
We hebben de laatse tijd allemaal gezien wat er met WanadooHometime is gebeurd, en ik denk dat we het allemaal eens zijn als we zeggen dat we graag willen dat FRIACO wel blijft bestaan.

Daarom lijkt het me slim om vanaf nu niet alles eruit te halen, NATUURLIJK MAAR HET NIET UIT ALS JE JE PC VOOR EEN KEER EEN NACHTJE LAAT DOWNEN, maar zet hem gewoon af als je gaat slapen. Als we dit allemaal doen kan dit zeker de helft schelen, en dat is alleen maar goed voor FRIACO, en zeg nou zelf, laten we nou een beetje zuinig zijn op ons laatste alternatief..!!

Dus mensen:
GA JIJ NAAR BED, DISCONNECT FROM THE INTERNET....!!!!

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:17

Robert

You have your answer..

Goed plan, allemaal doen mensen !!!

kan ik meer internetten zonder schuldgevoel >:)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
ach, als ik sommige threads doorlees hebben die 13 jarige kinderen het gewoon niet door, daar valt niet tegen op te praten

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 20:18 schreef xxxMaverick het volgende:
ach, als ik sommige threads doorlees hebben die 13 jarige kinderen het gewoon niet door, daar valt niet tegen op te praten
zelfs 13jarige kinderen zouden denk ik wel bij hun zinnen komen. Het volgende is speciaal voor de 13jarige kinderen onder ons:

luister eens het is heel fijn dat je er alles uit zuigt wat er in zit, maar als we dat blijven doen, valt er straks weinig meer te zuigen. zie het als een investering in je toekomst, als jij over een jaar nog steeds flatfree wil internetten, neem dan van ons aan!!! gebruik het normaal, en zet 's avonds gewoon je computer af! want neem van mij aan, als er een ding kut is: dan is het geen flatfree kunnen krijgen!! DUS WEES ZUINIG!

nou dit begrijpt iedereen toch wel :)

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• xxxMaverick
Op dinsdag 05 maart 2002 20:35 schreef mr._Anderson het volgende:

[..]

zelfs 13jarige kinderen zouden denk ik wel bij hun zinnen komen. Het volgende is speciaal voor de 13jarige kinderen onder ons:

luister eens het is heel fijn dat je er alles uit zuigt wat er in zit, maar als we dat blijven doen, valt er straks weinig meer te zuigen. zie het als een investering in je toekomst, als jij over een jaar nog steeds flatfree wil internetten, neem dan van ons aan!!! gebruik het normaal, en zet 's avonds gewoon je computer af! want neem van mij aan, als er een ding kut is: dan is het geen flatfree kunnen krijgen!! DUS WEES ZUINIG!

nou dit begrijpt iedereen toch wel :)
hehe, tja, dat moet doordringen

Verwijderd

Helemaal mee eens wat heeft het nu voor zin de hele nacht te downloaden die paar mp3tjes maakt ook niet uit. En nu zullen er wel van die mensen zijn die zeggen van het maakt niet uit je betaalt er voor. Maar ja ze gaan er echt niet van uit dat de verbinding van 18:00 /m 8:00 open staat. Friaco werkt nu nog perfect laten we dat dan zo houden en zet gewoon je verbinding uit als die toch niet gebruit wordt. Wat heb je er aan !!

Verwijderd

ik zet hem altijd uit als ik ga slapen gebruik het alleen om online te gamen met me dreamcast, en soms wat mp3's te downen ben gemiddeld per dag zo'n 3,5uur online.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 15:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Tjah, ik heb dus ook de eerste maand voor 5gig aan mp3's gedownload.... :7

Nu heb ik er geen zin meer in...

Whatever.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:05

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Dat dee ik al,
Ken superweb nog wel, 2x succesvol inbellen in een half jaar. |:( (geld terug uiteraard)

Hou te veel van friaco. O+
Altijd gelijk erop geen problemen (1 x dan), :P

Verwijderd

Ik gun je deze actie van harte, ik denk echter dat dit niks zal helpen. Vooral omdat het een kleinschalige actie is en de meeste mensen hier toch geen gehoor aan geven.

Verwijderd

Meteen mee eens.
Ik had hier ook al over na lopen denken.
Een collega van me heeft ook hometime.
Hij had 'n verbruik van 240 uur(!).
De meeste tijd gebruikte ie de verbinding niet, maar ja, 't was toch gratis. |:(
Nu hij hoorde dat er een limiet op kwam heeft hij het meteen opgezegd en ook z'n verbinding open gezet. Zo van: jullie mij pesten, ik jullie ook pesten. Tja, dan verpest je het natuurlijk voor iedereen. (wat 'n gepest trouwens ;) )

Hij wilde nu trouwens bij friaco registreren, maar dat kon niet, want dat is tijdelijk gesloten ofzo iets.
Ze willen dus het aantal gebruikers even zo houden en niet meteen alle heavy-users van wanadoo overnemen. Wel een goede zaak denk ik, van Friaco.

Tot nu toe bevalt het me iig uitstekend. Het is die 30 eurootjes echt wel waard.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Zoals ik zei in de andere FRIACO thread - laten we in Godsnaam zuinig zijn op het ThuisNet abbo. Als we er niet wijs mee omgaan dan is dat ook zo om zeep en dan?? Lekker weer via KPN internetten?
:r

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 12:04

_nethack

We're all MAD here

Ik doe al niet anders.... om 6 uur ofzo gaat ie aan, en als ik m'n bed in ga gaat ie weer uit...
Grote zaken downloaden schiet toch nie op met 56k, die spaar ik lekker op om binnenkort mijn Cistron MAXX lijntje uit te proberen... :)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• paulh
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-06 15:30
Helemaal mee eens. Verbinding uit als je gaat slapen. :)

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]

Verwijderd

Dat deed ik altijd al :).
Zo af en toe voor grotere bestanden (200 mb e.d.) 's nachts wel ff aan laten staan, maar voor de rest heeft het nou niet echt nut om 24/7 die bak aan te laten.
Alleen voor het geluid al :P (server staat in de keuken).
Meestal van 6 tot 10 ofzo, soms wat langer/korter.
En in 't weekend verschillend, soms het hele weekend, maar meestal maar een klein deel (werk e.d.).

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
ik vind mijn slowgun echt wel gaaf :P

GA JIJ NAAR BED, DISCONNECT FROM THE INTERNET :D

op friaco moeten we zuinig zijn, anders loopt het net zo als met hometime :'( en wie wil dat nu :)

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03-2025
Ikkeh door de week meestal 3-4 uurtjes per dag ('s avonds ofcourse) enneh in het weekend bij mekaar een uurtje of 10-16 ofzo. Valt wel mee toch ? :)

Enneh hij logt automagisch uit na 8 mins inactivity !
Veel downloaden doe ik niet, alleen IRC en online games.
En ja, Friaco roelt best wel *D, let's keep it that way.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik ben blij dat we allemaal volwassen FRIACO gebruikers zijn.. :) Als we er maar zuinig mee zijn, kunnen we er hopelijk erg lang plezier van houden. Lang genoeg zodat we kunnen overstappen op ADSL wanneer dat eindelijk beschikbaar wordt in onze gemeenten.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
idd , het zou niet zo erg zijn als we allemaal nog maar een maandje of vijf moesten wachten, maar voor de meeste is dat niet. Ik heb zelf nog lang geen zicht voor breedband internet de komende twee jaar. Dus ja, ik wil graag dat FRIACO blijft bestaan :D

dus ik gebied jullie zuinig te zijn :Y)

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:34
Op woensdag 06 maart 2002 12:52 schreef tazzman het volgende:
Ik ben blij dat we allemaal volwassen FRIACO gebruikers zijn.. :) Als we er maar zuinig mee zijn, kunnen we er hopelijk erg lang plezier van houden. Lang genoeg zodat we kunnen overstappen op ADSL wanneer dat eindelijk beschikbaar wordt in onze gemeenten.
Ik had in februari ADSL moeten hebben. Toen schoof de KPN het op naar April. Nu is het nooit geworden

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 20:09 schreef Robert het volgende:
Goed plan, allemaal doen mensen !!!

behalve ik dan

kan ik meer internetten zonder schuldgevoel >:)

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
Op donderdag 07 maart 2002 20:43 schreef Piepeltjes het volgende:

[..]

Ik had in februari ADSL moeten hebben. Toen schoof de KPN het op naar April. Nu is het nooit geworden
er zijn nog zoveel van ons die zonder breedband zitten, daarom moeten we zuinig zijn op de enigste flatfree aanbieder voor modem die we nog hebben

• The.EMP3ROR
  • Laatst online: 09-06-2023

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Denk je dat je hiermee de kleine groep gebruikers bereikt die het voor de Hometimers heeft verknald?

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

ik heb Friaco altijd zonder problemen kunnen gebruiken, maar sinds gisteren (donderdag) heb ik een isdn kaart (voorheen via de webvox) en zit ik nu rechtstreeks op de nt1. dan zou het toch sneller moeten zou je denken (betere ping), maar dat valt wel mee. ook het laden van websites gaat gewoon gaar. het gaat dus nu al bergafwaards met friaco ;(. nou ik zet m er 's nachts voor uit, zodat ik de volgende dag nog kan internetten. als iedereen dat nou doet. Bedankt !

• xxxMaverick
Op vrijdag 08 maart 2002 02:24 schreef -D-Jay- het volgende:
ik heb Friaco altijd zonder problemen kunnen gebruiken, maar sinds gisteren (donderdag) heb ik een isdn kaart (voorheen via de webvox) en zit ik nu rechtstreeks op de nt1. dan zou het toch sneller moeten zou je denken (betere ping), maar dat valt wel mee. ook het laden van websites gaat gewoon gaar. het gaat dus nu al bergafwaards met friaco ;(. nou ik zet m er 's nachts voor uit, zodat ik de volgende dag nog kan internetten. als iedereen dat nou doet. Bedankt !
* xxxMaverick heeft isdn en friaco

geen enkel probleem

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
Op vrijdag 08 maart 2002 02:24 schreef -D-Jay- het volgende:
over de laadtijden enz. ben ik wel tevreden bij friaco, de dienst is gewoon goed. Het belangrijkste is dat we niet alle tijd pakken zodat ze teveel tikken moeten betalen aan kpn. Als we nu rustig aandoen, dan verdienen ze geld, en als ze geld verdienen kunnen ze hun dienst verbeteren, en als ze hun dienst verbeteren dan kunnen jij en ik weer sneller internetten :)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik erg weinig verschil zie tussen Demon ISDN en FRIACO ISDN... webpages laden gewoon even snel en ook met gamen krijg ik niet ineens een veel hogere ping of meer lag ofzo. Ik ben en blijf zeer tevreden.

Pagina: 1