-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
kan ik meer internetten zonder schuldgevoel
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
zelfs 13jarige kinderen zouden denk ik wel bij hun zinnen komen. Het volgende is speciaal voor de 13jarige kinderen onder ons:Op dinsdag 05 maart 2002 20:18 schreef xxxMaverick het volgende:
ach, als ik sommige threads doorlees hebben die 13 jarige kinderen het gewoon niet door, daar valt niet tegen op te praten
luister eens het is heel fijn dat je er alles uit zuigt wat er in zit, maar als we dat blijven doen, valt er straks weinig meer te zuigen. zie het als een investering in je toekomst, als jij over een jaar nog steeds flatfree wil internetten, neem dan van ons aan!!! gebruik het normaal, en zet 's avonds gewoon je computer af! want neem van mij aan, als er een ding kut is: dan is het geen flatfree kunnen krijgen!! DUS WEES ZUINIG!
nou dit begrijpt iedereen toch wel
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
hehe, tja, dat moet doordringenOp dinsdag 05 maart 2002 20:35 schreef mr._Anderson het volgende:
[..]
zelfs 13jarige kinderen zouden denk ik wel bij hun zinnen komen. Het volgende is speciaal voor de 13jarige kinderen onder ons:
luister eens het is heel fijn dat je er alles uit zuigt wat er in zit, maar als we dat blijven doen, valt er straks weinig meer te zuigen. zie het als een investering in je toekomst, als jij over een jaar nog steeds flatfree wil internetten, neem dan van ons aan!!! gebruik het normaal, en zet 's avonds gewoon je computer af! want neem van mij aan, als er een ding kut is: dan is het geen flatfree kunnen krijgen!! DUS WEES ZUINIG!
nou dit begrijpt iedereen toch wel
Verwijderd
Verwijderd
Nu heb ik er geen zin meer in...
Whatever.
Ken superweb nog wel, 2x succesvol inbellen in een half jaar.
Hou te veel van friaco.
Altijd gelijk erop geen problemen (1 x dan),
Verwijderd
Verwijderd
Ik had hier ook al over na lopen denken.
Een collega van me heeft ook hometime.
Hij had 'n verbruik van 240 uur(!).
De meeste tijd gebruikte ie de verbinding niet, maar ja, 't was toch gratis.
Nu hij hoorde dat er een limiet op kwam heeft hij het meteen opgezegd en ook z'n verbinding open gezet. Zo van: jullie mij pesten, ik jullie ook pesten. Tja, dan verpest je het natuurlijk voor iedereen. (wat 'n gepest trouwens
Hij wilde nu trouwens bij friaco registreren, maar dat kon niet, want dat is tijdelijk gesloten ofzo iets.
Ze willen dus het aantal gebruikers even zo houden en niet meteen alle heavy-users van wanadoo overnemen. Wel een goede zaak denk ik, van Friaco.
Tot nu toe bevalt het me iig uitstekend. Het is die 30 eurootjes echt wel waard.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Grote zaken downloaden schiet toch nie op met 56k, die spaar ik lekker op om binnenkort mijn Cistron MAXX lijntje uit te proberen...
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Verwijderd
Zo af en toe voor grotere bestanden (200 mb e.d.) 's nachts wel ff aan laten staan, maar voor de rest heeft het nou niet echt nut om 24/7 die bak aan te laten.
Alleen voor het geluid al
Meestal van 6 tot 10 ofzo, soms wat langer/korter.
En in 't weekend verschillend, soms het hele weekend, maar meestal maar een klein deel (werk e.d.).
GA JIJ NAAR BED, DISCONNECT FROM THE INTERNET
op friaco moeten we zuinig zijn, anders loopt het net zo als met hometime
Enneh hij logt automagisch uit na 8 mins inactivity !
Veel downloaden doe ik niet, alleen IRC en online games.
En ja, Friaco roelt best wel
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
dus ik gebied jullie zuinig te zijn
Ik had in februari ADSL moeten hebben. Toen schoof de KPN het op naar April. Nu is het nooit gewordenOp woensdag 06 maart 2002 12:52 schreef tazzman het volgende:
Ik ben blij dat we allemaal volwassen FRIACO gebruikers zijn..Als we er maar zuinig mee zijn, kunnen we er hopelijk erg lang plezier van houden. Lang genoeg zodat we kunnen overstappen op ADSL wanneer dat eindelijk beschikbaar wordt in onze gemeenten.
Op dinsdag 05 maart 2002 20:09 schreef Robert het volgende:
Goed plan, allemaal doen mensen !!!
behalve ik dan
kan ik meer internetten zonder schuldgevoel
er zijn nog zoveel van ons die zonder breedband zitten, daarom moeten we zuinig zijn op de enigste flatfree aanbieder voor modem die we nog hebbenOp donderdag 07 maart 2002 20:43 schreef Piepeltjes het volgende:
[..]
Ik had in februari ADSL moeten hebben. Toen schoof de KPN het op naar April. Nu is het nooit geworden
56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter
* xxxMaverick heeft isdn en friacoOp vrijdag 08 maart 2002 02:24 schreef -D-Jay- het volgende:
ik heb Friaco altijd zonder problemen kunnen gebruiken, maar sinds gisteren (donderdag) heb ik een isdn kaart (voorheen via de webvox) en zit ik nu rechtstreeks op de nt1. dan zou het toch sneller moeten zou je denken (betere ping), maar dat valt wel mee. ook het laden van websites gaat gewoon gaar. het gaat dus nu al bergafwaards met friaco. nou ik zet m er 's nachts voor uit, zodat ik de volgende dag nog kan internetten. als iedereen dat nou doet. Bedankt !
geen enkel probleem
over de laadtijden enz. ben ik wel tevreden bij friaco, de dienst is gewoon goed. Het belangrijkste is dat we niet alle tijd pakken zodat ze teveel tikken moeten betalen aan kpn. Als we nu rustig aandoen, dan verdienen ze geld, en als ze geld verdienen kunnen ze hun dienst verbeteren, en als ze hun dienst verbeteren dan kunnen jij en ik weer sneller internettenOp vrijdag 08 maart 2002 02:24 schreef -D-Jay- het volgende:
ik heb Friaco altijd zonder problemen kunnen gebruiken, maar sinds gisteren (donderdag) heb ik een isdn kaart (voorheen via de webvox) en zit ik nu rechtstreeks op de nt1. dan zou het toch sneller moeten zou je denken (betere ping), maar dat valt wel mee. ook het laden van websites gaat gewoon gaar. het gaat dus nu al bergafwaards met friaco. nou ik zet m er 's nachts voor uit, zodat ik de volgende dag nog kan internetten. als iedereen dat nou doet. Bedankt !