Ik heb een super grote philips tv (70 cm, dat voor een student
) maar ik heb hier nog iet de afstandsbediening. Hoe moet ik nu de zenders instellen, heb al van alles geprobeerd, maar nog niets gelukt. Type nummer van tv is 28PT4512/02. Wie kan mij helpen???
Verwijderd
Kan je niet even snel bij iemand een phillips afstandsbediening halen meestal werken ze op alle tv`s, het is het proberen waard.
Verwijderd
ff lenen van iemand. meestal doet elke philips afstamdbediening het wel op elke philips tv.
*sorry, rudmer was me voor
*sorry, rudmer was me voor
niemand in de buurt hier (vrienden, kennissen etc.) heeft een philips tvOp dinsdag 05 maart 2002 20:13 schreef rudmer het volgende:
Laat even weten of het gelukt is ik weet anders nog wel een paar mogelijkheden.
Maar rudmer, wat zijn je ideeen, andere mogelijkheden?
De meeste universele afstandsbedieningen bieden alleen de basisfuncties. Zenders instellen is er doorgaans niet bij. Wel kun je bij de meeste elektronicawinkels vervangende afstandsbedienigen kopen die wel alle functies bieden. Zitten er trouwens niet nog ergens verborgen achter een klepje knopjes om de zenders mee in te stellen?
Verwijderd
Nou dan weet ik waar jij die afstandsbedieningen koopt maar de meeste hebben dat dus juist daarvoor worden ze ook het meest verkocht!!!Op dinsdag 05 maart 2002 21:14 schreef polaris het volgende:
De meeste universele afstandsbedieningen bieden alleen de basisfuncties. Zenders instellen is er doorgaans niet bij. Wel kun je bij de meeste elektronicawinkels vervangende afstandsbedienigen kopen die wel alle functies bieden. Zitten er trouwens niet nog ergens verborgen achter een klepje knopjes om de zenders mee in te stellen?
Verwijderd
Dan zal je toch even moeten wachten tot morgen om een universele te kopen.
Misschien ook niet als je in het menuzit kan je dan helemaal niks doen??
Bij onze TV (wel een paar jaar ouder al) moet je Volume omhaag en Programma omlaag inhouden (of andersom) en dan krijg je het installatiemenu (waar je zonder de ab trouwens niet veel mee kunt).
dan moet ik dat dan maar doen, helemaal niets kan ik beginnen nu. staan al wel wat zenders in, maarja, lang niet allesOp dinsdag 05 maart 2002 22:10 schreef rudmer het volgende:
Dan zal je toch even moeten wachten tot morgen om een universele te kopen.
thxs anaway
Pagina: 1