Toon posts:

[Gentoo] Emerge world update

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik wou weer uns ff world updaten, maar na een tijdje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Calculating system dependencies................................................................................. done!
>>> emerge sys-libs/pam-0.75-r2 to /
>>> md5 ;-) Linux-PAM-0.75.tar.gz

!!! No message digest found for pam-0.75-r2-gentoo.diff.gz.
!!! Maintainer: ebuild digest to update message digests.

!!! emerge aborting on  /usr/portage/sys-libs/pam/pam-0.75-r2.ebuild .

wat doe ik eraan? (ik heb btw de gedownloade file ge-herdownload)

Verwijderd

Wat je hier aan doet ? Begin eens met het lezen van de Gentoo documentatie en mailinglist. Wellicht dat je je antwoord dan vindt.
http://www.gentoo.org

Er staat ergens een package.mask. Als je het bestand daar inzet slaat ie deze pam-build over en gaat verder tot de volgende fout. Of je maakt zelf een digest-file.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 20:06 schreef janjanjansen het volgende:
Wat je hier aan doet ? Begin eens met het lezen van de Gentoo documentatie en mailinglist. Wellicht dat je je antwoord dan vindt.
http://www.gentoo.org

Er staat ergens een package.mask. Als je het bestand daar inzet slaat ie deze pam-build over en gaat verder tot de volgende fout. Of je maakt zelf een digest-file.
thnxs :)

Verwijderd

Jezus Pieter

DIt is echt basic RTFM shit maar je ken het ook gewoon effe op irc vragen man

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 20:08 schreef Ferry het volgende:
Jezus Pieter

DIt is echt basic RTFM shit maar je ken het ook gewoon effe op irc vragen man
die gare luc en breezer die moet ik niet met hun racistisch gedoe (ik heb ut nu over irc.tweakers.net #linux)

en jah je hebt geliujk maar voreg dus eigelijk hoe ik pam toch kon installe?, maar heb het al los gedaan :)

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 20:25 schreef Pieter het volgende:

[..]

die gare luc en breezer die moet ik niet met hun racistisch gedoe (ik heb ut nu over irc.tweakers.net #linux)

en jah je hebt geliujk maar voreg dus eigelijk hoe ik pam toch kon installe?, maar heb het al los gedaan :)
Pieter laat ik het dan zo zeggen.

Ik wil dergelijke vragen niet meer van je zien in NOS!

Klinkt misschien hard, maar het lijkt wel of je voor elke scheet een topic moet openen, terwijl je wel aan de slag bent met een distro als Gentoo.

Ik snap niet dat je GNU/Linux uberhaupt leuk vindt met een dergelijke instelling.

Kortom eerst zelf zoeken, daarna wat zelf prutsen. Lees de man-pages, ga wat googlen en als je er vervolgens nog niet uit komt, dan kun je hier een vraag stellen. We zijn niet je prive helpdesk. Sorry dat ik het zo bot moet zeggen, maar deze reply zat er al een tijd aan te komen.

Lees vooral ook een keer [topic=319439] door.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.