Toon posts:

[ASP - Acces]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik weer met me stomme newbie vragen kom, maar hoe verwijder ik iets uit mijn Acces database? ik heb
code:
1
cnDB.Execute (DELETE FROM weblinks WHERE LinkID = Request.Form('LinkID')"

maar dit werkt niet met acces. en ik weet niet het goeie command. kan iemand me helpen? alvast bedankt!!

Verwijderd

Topicstarter
iemand????? AUB?? :'(

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Hoi,
[topic=327241/1/25]
Policy mbt het omhoogschoppen van threads. Wacht minstens 24 uur voor je je topic omhoog schopt. Doe dit dan ook alleen met een zinnige opmerking en dus niet met "Waarom antwoord er nou niemand" nadat je 5 minuten geen antwoord hebt gehad. Sommigen van ons hebben een leven :+

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
mijn excuses

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 08:19
Nou, vooruit dan:
code:
1
cnDB.Execute ("DELETE FROM weblinks WHERE LinkID = " & Request.Form('LinkID'))

Idd wel een echte noob vraag.... m'goed...

Oh ja, lees de DOCUMENTATIE eens bij PWS/IIS of kijk eens op msdn.microsoft.com

edit:

Ik heb je toch flink op weg geholpen, het feit dat dit niet werkt zal denk ik eerder aan jou liggen dan aan mij. Wat hierboven staat ziet er in ieder geval een stuk logischer uit als dat wat jij had gefabriceerd. Met de info die je gegeven hebt is dit namelijk het enige wat ik er van kon maken. Als elke newbie ZO zou reageren, dan was het snel gedaan met de hulp aan beginners.
Ik zal jou de eerste tijd wel ff ontwijken, lijkt me beter... (ps. laat dit geen vrijbrief voor anderen zijn om hier een flame-topic van te maken)

[edit2]
Xcuses aanvaard :) Maar je mag je reactie best laten staan hoor, als iemand anders het dan leest dan denktie, die deed iets stoms maar geeft z'n fout daarna wel toe :P
Als je me nou nog wat meer info geeft over je probleem help ik je nog ff verder op weg...
[/edit2]

Verwijderd

Topicstarter
als 't zou werken zou ik dank je wel zeggen...

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Op dinsdag 05 maart 2002 20:27 schreef Wiegje het volgende:
als 't zou werken zou ik dank je wel zeggen...
en een behulpzame poging is dat niet waard :?

kijk hier eens:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=asp+request+example&lr=

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Pagina: 1